Lampen vervangen door LED

@aeonius vraagje heb jij je H7 lampen er al in? ben namelijk benieuwd naar je grootlicht hoe je die er in hebt, en of ze goed en ver weg scheinen, ben er vandaag weer mee bezig geweest en krijg ze niet goed.
Ik had vandaag de adaptors verwacht, maar helaas zijn die niet binnen gekomen. Hopelijk morgen. Dus nog even geduld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Agaam
Ik heb sowieso LED voor met die ledkoplampen dus heb ze alleen achter, moet alleen de achteruitrij verlichting dus nog omzetten naar LED via pc want die geeft aan lamp kapot als ik hem in zn achteruit zet

Bij mij valt de DAB en FM radio uit heb verschillende LED canbus lampen gebruikt achter. (voor heb ik geen last van maar de DAB antenne zit geïntegreerd in je achterraam)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Bij mij valt de DAB en FM radio uit heb verschillende LED canbus lampen gebruikt achter. (voor heb ik geen last van maar de DAB antenne zit geïntegreerd in je achterraam)

dit hoor ik werkelijk voor het eerst en aanschouw ik als kul.. probeer je antenne weer eens op je dak te doen en laat dan even weten hoe of wat. Ik heb ook DAB op mijn 6c maar als ik de antenne eraf haal dan merk je significant verschil... Overigens is bij mij alles LED. Van mistlampen tot interieur (wel fabrieksaf LED koplampen.)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Gewoon deze dingen van Ali: https://www.aliexpress.com/item/32855197532.html?shortkey=aUFZZVVF&addresstype=600 lamp codes die er nu inzitten even opzoeken, niemand hier die last heeft van z'n DAB ik heb alleen last van de achteruit rij lampen die nog niet op Led staan waardoor hij zegt dat deze stuk zijn. dus die heb ik nu nog even gewoon halogeen gelaten en wissel ik straks als ik hem omzet naar led met vagcom oid
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Gewoon deze dingen van Ali: https://www.aliexpress.com/item/32855197532.html?shortkey=aUFZZVVF&addresstype=600 lamp codes die er nu inzitten even opzoeken, niemand hier die last heeft van z'n DAB ik heb alleen last van de achteruit rij lampen die nog niet op Led staan waardoor hij zegt dat deze stuk zijn. dus die heb ik nu nog even gewoon halogeen gelaten en wissel ik straks als ik hem omzet naar led met vagcom oid
Ja die had ik ook... Misschien eens vragen aan de VW dealer om de antenne bekabeling eens te bekijken of die wel goed loopt.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Jammer, misschien even langs de garage voor het afstellen? Zij hebben zo'n lichtscherm, weet je daarna zeker dat ze goed staan en kunnen vertellen of je last hebt van strooilicht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Gisteren eindelijk de adaptors binnen gekregen, LEDs gemonteerd... En vervolgens de lampen niet afgesteld kunnen krijgen! Uit ellende de halogeen lampen er weer in gedaan nog net voor t donker werd. :(
Kun je misschien even uitleggen welke lampjes je hebt gebruikt en hoe het afstelen niet lukt (fout lichtbeeld, of te hoog, te laag??)
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Was je nog verder gegaan?

Voor de koplamp van een 6R moet je dus twee H7 halogeen vervangen per koplamp?
Dus in totaal 4x H7 leds als je grootlicht ook wilt meenemen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!