Lampen vervangen door LED

Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
Als je h7 dimlicht hebt is je grootlicht ook h7. Mistlamp is h8
 
Polo  6c  Verkocht 
Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
Hier een foto van mijn lichtbeeld, nog nooit een seiner gehad.
 

Bijlagen

  • 20210106_203641.jpg
    20210106_203641.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 70
Polo  6c  Verkocht 
ziet er goed uit voor ledjes! Als het zo kan vraag ik me toch af waarom andere zo vaak in mn smoel schijnen
Omdat de meeste mensen geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, waar een ledlamp aan moet voldoen, wat voor led diodes het beste zijn etc etc. Beter wat centen meer uitgeven voor goed spul dan aliemeuk in je behuizing proppen. (Niet alles op aliexpress is troep). Het is niet alleen je eigen veiligheid maar ook die van anderen.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r en FFA
De bovengenoemde ledlampen heb ik bij jay ingebouwd en ook hij heeft nu een perfect lichtbeeld/lichtopbrengst. Voorheen had hij er andere aliemeuk lampjes inzitten die totaal de weg niet verlichtte. Leek bijna alsof alleen z'n stadslampjes aanstonden.

@Jay511 heb je wat foto's?
Zal vanavond eens een plaatje maken bij een muur!! Ben er iig tevreden mee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Omdat de meeste mensen geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, waar een ledlamp aan moet voldoen, wat voor led diodes het beste zijn etc etc. Beter wat centen meer uitgeven voor goed spul dan aliemeuk in je behuizing proppen. (Niet alles op aliexpress is troep). Het is niet alleen je eigen veiligheid maar ook die van anderen.
Nou ik word toch anders best vaak verblind door die 'adaptive led koplampen' die zo adaptief zijn ingesteld om recht in de ogen van de tegenligger te schijnen. Goede lampen is 1 maar zonder een goede afstelling is het alsnog niks
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Nou ik word toch anders best vaak verblind door die 'adaptive led koplampen' die zo adaptief zijn ingesteld om recht in de ogen van de tegenligger te schijnen. Goede lampen is 1 maar zonder een goede afstelling is het alsnog niks
Afstelling is sowieso belangrijk, ook met halogeen lampen. Je wordt ook vaak zat verblind door OEM led koplampen. Maar dit is allemaal op te lossen door af te stellen. Verkeerde ledlampen zijn niet af te stellen in een reflector behuizing want die schijnen licht alle kanten op behalve de goede. Dan kan je afstellen wat je wilt, strooilicht blijft.
 
Polo  6c  Verkocht 

Ik heb deze nu erin zitten, werkt goed geen strooilicht. Maar na een halfjaar werkt 1 kant van de led lamp niet zo goed.
Hoe weet je dat je geen strooilicht hebt? Foto's graag. En een half jaar werkende ledlamp is wel een hele trieste zaak voor 20 euro. Halogeenlampen gaan nog langer mee
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!