Lampen vervangen door LED

@Spike235 Een bekend probleem bij de 6R is dat op een gegeven moment de stadslicht achter wat minder worden, ze worden inderdaad erg fel als je LED gaat gebruiken voor achter tenzij je ze laat coderen en op 70% zet of iets in die richting.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ik las hier dat de Philips LED lampjes niet heel geweldig zijn. Hoe kan dit? Je zou zeggen een goed merk..
Ik heb nu deze gezien en heb wel de neiging om ze te bestellen, gewoon om te proberen. Is het wat denken jullie of toch beter niet doen?
Heb geen zin in foutmeldingen ook haha.

Screenshot_20200401-211722_Chrome.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik las hier dat de Philips LED lampjes niet heel geweldig zijn. Hoe kan dit? Je zou zeggen een goed merk..
Ik heb nu deze gezien en heb wel de neiging om ze te bestellen, gewoon om te proberen. Is het wat denken jullie of toch beter niet doen?
Heb geen zin in foutmeldingen ook haha.
De LED lampjes waar je over las zijn waarschijnlijk imitatie producten van AliExpress.
Jou link betreft geen LED. De lampen uit jou link zijn prima lampen zover ik weet. Verwacht geen groot verschil met wat je al hebt behalve een mooiere kleur.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik las hier dat de Philips LED lampjes niet heel geweldig zijn. Hoe kan dit? Je zou zeggen een goed merk..
Ik heb nu deze gezien en heb wel de neiging om ze te bestellen, gewoon om te proberen. Is het wat denken jullie of toch beter niet doen?
Heb geen zin in foutmeldingen ook haha.

Screenshot_20200401-211722_Chrome.jpg
Ze adverteren met de naam Phillips, omdat die de diode hebben gemaakt. Dit zegt echter niks over de kwaliteit van de Ali lamp waar deze diodes in worden gebruikt. De chips die de diodes aansturen bepalen een hoop qua kwaliteit van de lamp. Het is zoiets als een Lamborghini uitlaat onder een Ford ka leggen, het is een Lamborghini onderdeel, maar of de prestaties van je Ka verbeteren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Jay511
Ze adverteren met de naam Phillips, omdat die de diode hebben gemaakt. Dit zegt echter niks over de kwaliteit van de Ali lamp waar deze diodes in worden gebruikt. De chips die de diodes aansturen bepalen een hoop qua kwaliteit van de lamp. Het is zoiets als een Lamborghini uitlaat onder een Ford ka leggen, het is een Lamborghini onderdeel, maar of de prestaties van je Ka verbeteren?
Haha bedankt voor deze heldere uitleg!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: Tarabass
Hebben jullie nog tips voor een goed LED achteruitrijlicht BA15S voor mijn volkswagen polo r6 BM. Ik wil geen dashboard meldingen en lees dat canbus dit dus niet altijd voorkomt. Het huidige gloeibolletje geeft gewoon veel te weinig licht vind ik.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Hebben jullie nog tips voor een goed LED achteruitrijlicht BA15S voor mijn volkswagen polo r6 BM. Ik wil geen dashboard meldingen en lees dat canbus dit dus niet altijd voorkomt. Het huidige gloeibolletje geeft gewoon veel te weinig licht vind ik.
Dat wordt experimenteren met verschillende ledlampjes maar mijn ervaring bij 6r modellen is dat je 99% van de keren gewoon een foutmelding krijgt met een canbus lampje erin. Je zou het weg kunnen laten coderen dan ben je er voorgoed vanaf.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Bart3403
Hebben jullie nog tips voor een goed LED achteruitrijlicht BA15S voor mijn volkswagen polo r6 BM. Ik wil geen dashboard meldingen en lees dat canbus dit dus niet altijd voorkomt. Het huidige gloeibolletje geeft gewoon veel te weinig licht vind ik.
Ik heb inmiddels alle vooruit schijnende en interne lampen AP vervangen door led. Deels oem, deels Ali. De achterlampen ben ik nog niet mee aan het spelen geweest. Het zou wel vet zijn om in het donker te kunnen zien waar ik heen rijd, in de achteruit...

Graag hoor ik wat voor led werkt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bart3403
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!