Lampen vervangen door LED

Bij mij doen ze het ook probleemloos, op de kenteken verlichting na. Die geeft een foutmelding op m'n display.

mijn skoda octavia geeft ook storing op de kentekenverlichting.

mijn polo heeft bij aanschaf al wit kentekenverlichting. Ik vind het wel mooi als de binnenverlichting ook wit is.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Vandaag nieuwe interieur lampjes geplaatst.
Ging makkelijker dan ik dacht en inderdaad geen storing.

Wat geven ze veel licht! Lijkt wel of ik tl-verlichting in de auto heb ziten.
 

Bijlagen

  • 04E7BFF6-F238-4BE3-8468-EB2990AD5454.jpeg
    04E7BFF6-F238-4BE3-8468-EB2990AD5454.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 95
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Vandaag nieuwe interieur lampjes geplaatst.
Ging makkelijker dan ik dacht en inderdaad geen storing.

Wat geven ze veel licht! Lijkt wel of ik tl-verlichting in de auto heb ziten.
Mooi hè. Ik heb ze ook. :)
Eventueel kun je ze met VCDS wel wat dimmen. Ik heb ze op 50% gezet. Dat vind ik zelf iets fijner voor de ogen als je in het donker de sleutel uit het contact trekt :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Tip van flip: neem van dat brede schilderstape, haal je lampunit eruit en vouw de tape om de randjes. Schilderstape laat na verloop van tijd los, en anders moet je bij elke longlife beurt je tape vervangen Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!