Lampen vervangen door LED

Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ik heb kenteken verlichting deze zijn even fel als de OEM dat zijn en passen goed. de andere van license led zijn meestal te vel vind ik.

License LED:

Vagcom:
Maar gezien het filmpje dat je hebt toegevoegd, dus wel een canbus error. De LEDjes die ik er nu in heb zitten geven me geen error... tot ik de auto in z'n vrij (start/stop) zet, dan krijg ik alsnog een foutmelding. :confused:

Misschien toch maar OEM LEDjes halen?
 
Ik heb eindelijk goede led lampen voor de achteruit rij verlichting!!
Led lamp BA15s
Zijn de felste leds die ik heb gehad, echt een aanrader.
Geeft hier ook geen fout code op het instrumentenpaneel ,
@Robin-1991 , hoop niet dat je t erg vindt, maar je informatie past goed in dit topic, dus ik citeer je even. Thanks voor t vinden, ze gaan op mijn Alilijstje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Maar gezien het filmpje dat je hebt toegevoegd, dus wel een canbus error. De LEDjes die ik er nu in heb zitten geven me geen error... tot ik de auto in z'n vrij (start/stop) zet, dan krijg ik alsnog een foutmelding. :confused:

Misschien toch maar OEM LEDjes halen?

Wanneer je de ledjes erin plugt hebben ze inderdaad een storing, maar dit is op te lossen door met een vagcom dit in te stellen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!