Lampen vervangen door LED

Is een foto toen ik de lampen net erop had gezet, alles is afgesteld en alles is oke ook de garage zei van vaak is er sprake van strooilicht maar bij jou ziet het er prima uit.
Alles wordt goed verlicht en tegenliggers hebben er ook geen last van. Grootlicht is wel echt goed, ik was altijd xenon gewend in golf 7. maar vind dit wel beter.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Interessant topic, onlangs T10 led erin gestoken, die ik nog had liggen, maar ondanks de canbus module toch (soms) een foutmelding...
Aangezien ik toch opzoek ben naar H8 led pak ik die T10 wel weer gelijk mee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Interessant topic, onlangs T10 led erin gestoken, die ik nog had liggen, maar ondanks de canbus module toch (soms) een foutmelding...
Aangezien ik toch opzoek ben naar H8 led pak ik die T10 wel weer gelijk mee.
Dat is 1 van de dingen waar je mee moet leven met aftermarket led pitjes (t10, t15, t20, p21w, enz enz enz). In theorie doen ze het 10.000 tot 50.000 uur, in de praktijk vaak nog geen 100 uur. Als je nou kwaliteit wil moet je voor osram of ECHTE philips ledlampjes gaan (geen ali lampjes die philips diodes hebben gebruikt en ze dus adverteren als philips, maar echte lampjes gemaakt door philips). Deze hebben geen canbus module want zijn officieel voor het interieur ivm wetgeving enz.. Deze worden veel minder warm, halen hun aangegeven aantal branduren, zijn kwalitatief gewoon veel beter en ga zo maar door. Zul je alleen je canbus foutmeldingen moeten uitcoderen.
 
Polo  6c  Verkocht 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik heb nergens vermeld dat ik er nou Ali-lampjes in heb zitten. Waar ik ze vandaan heb weet ik überhaupt niet meer maar dat ter zijde.
Ik zal mij er eens in verdiepen ;)
Thnx voor de info iig!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik zoek mistlampen (dagrij verlichting) die een mooie felle witte kleur geven. Ze moeten geen foutmeldingen geven en niet binnen een jaar doorgebrand zijn.

wie weet waar ik deze kan bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!