Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

dat is ook weer een beetje cru frans
Sorry daarvoor. Maar als je voor alles wat je hebt bereikt hard hebt gewerkt en je komt dit soort dingen tegen............mijn bloed kookt.
Heb nog wel een voorbeeld voor je hoor, maar wat ik die persoon toe wens is niet heel netjes. Vond de politie ook en dreigde mij dus in de boeien te slaan. Waren hele duidelijke beelden van maar de politie deed er niets mee.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Je alarm is niet afgegaan omdat ze de koplampen er gewoon ruw uitgetrokken en daarbij de plastic houdertjes af hebben gebroken, die kun je los bestellen bij de vw dealer, die schroeven ze er daarna op en hebben een goeie set om zelf te monteren of te verkopen. Het feit dat je alarm niet is afgegaan komt omdat ze de motorkap helemaal niet hoeven te openen waardoor de drukstift onder je kap ingedrukt blijft en daarom geen alarm slaat, waardeloos maar waar, het enige wat je kunt doen is je auto op een doorgaande weg parkeren, dan is de animo om jouw koplampen te stelen minder groot. Je kunt er moeilijk de hele nacht bij blijven staan. Succes met de afhandeling verder, groet van Ger.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jordyyy
Begin December ook slachtoffer geweest!


Dat gaat heel snel! Uiteindelijk was het via verzekering allemaal in orde 5000 EURO heeft het mijn verzekering gekost! Bizar! Vooral een hoop gedoe hoor!
Oh en politie doet er niets mee! Ze hebben niet eens om de beelden gevraagd.... Weet iemand misschien wat voor auto dat is waarin ze wegrijden?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  • Grrr
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!