Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

Hier in de regio (Utrecht) hebben ze het voornamelijk gemunt op Polo AW’s met halogeen lampen. Bij de vorige diefstalronde lieten ze de Polo’s met LED units staan.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Dat soort behuizingen zijn imitatie en hebben vaak een bijzonder slecht lichtbeeld.
Voor jezelf irritant want je ziet minder maar vooral voor de medeweggebruikers is het geen pretje.

Als de lampen echt zo'n probleem zijn, dan adviseer ik echt een halogeen behuizing met LED 'lampen'.
Ik heb ze gehad, osram led maar ingeruild weer naar h7 halogeen. Vond dat gezoem irritant van de led ventilatoren binnen en buiten de auto.
Maar dat is voor ieder natuurlijk persoonlijk.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Wat sneu voor jullie, en wat slecht van VW dat ze dit niet aanpassen zeg. Hier heb ik toch ff geen rekening mee gehouden toen ik mn polo aanschafte.

Denk ook niet dat een camera op je auto helpt? Zullen vast wel een hoodie dragen lijkt me..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI - 200pk 
Ze zeiden tegen mij dat ze al deze dingen zo als koplampen navigatie enz zo monteren dat het makkelijk los komt anders slopen ze te veel er om heen kost het meer .
En ja voor volkswagen is het een mooie melkkoe toch en voor schadebedrijf.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
De Philips 9100 zijn super stil
Ik zag ook deze nieuwe van Philips kleiner en hoef je niet te pielen in de beperkte ruimte die je hebt en geen externe ventilator maar vermoedelijk ingebouwd in de behuizing. Ook hoef je niet pielen met adapterringen

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Bij de specificaties van de H7/H18 staat een levensduur van 1500 uur, ik vind dit maar heel weinig en zeker voor de mensen die continue het licht aan
hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Is de lichtopbrengst van deze lampen van Philips, gelijkwaardig aan de Osram nichtbreaker variant, meer of minder? En hoe is het lichtbeeld hiervan?
Erg tevreden over de Osram lampen, veel zicht, maar als het stiller kan......
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!