Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

Ik merk ook bij mijn Polo dat er echt aan het portier getrokken moet worden om het alarm af te laten gaan, Als ik flink duw aan de auto en deze gaat op en neer gaat het alarm ook niet af.

Interieur bewaking heeft ook even de tijd nodig om te activeren.

Het is wel knap dat ze die koplampen zonder iets anders te demonteren eruit krijgen.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Beste leden,

Zoals jullie zien zijn mijn lampen eruit gestolen heel fijn… mijn auto is beveiligd met een alarmsysteem en mijn sleutel is ook extra beveiligd.

Wat ik me afvraag waarom is er geen alarm niks afgegaan? Hoe zou ik de auto anders kunnen beveiligen?

AC3535E2-9B7B-4E29-9008-50B799F7BA95.jpeg

Wat vreselijk balen. Ik kan daar zo boos over worden. Ga werken voor je geld, ipv anderen bestelen... Zou ook niet weten wat je meer kunt doen, dan wat je al gedaan hebt qua alarm etc.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
  • Leuk
Waarderingen: Jordyyy
wat een tuig zeg, ratten zijn het en kun je ze weer op marktplaats terugkopen bij diezelfde ratten. Collega van mij had het ook met zijn navi, hij kreeg 2x een nieuwe maar iedere x kwam dat tuig weer terug. Toen is de verzekering gestopt met het vergoeden.

je haalt ze er kennelijk er makkelijk uit bij de Polo's ook oudere en nieuwe generatie. Alarm werkt dan niet, motorkap is niet opengemaakt.

en ook bij de duurdere q7 van Audi
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jordyyy
Enorm zonde! Zeker geen camera op je auto staan? Anders had je nog iets met kentekens kunnen doen.
Mijn advies is om een berichtje te plaatsen in de Facebookgroep van je buurt.
Zo kan je anderen behoeden / vragen of zij camera's hebben en terug kunnen kijken.

En als je drastische maatregelen wilt treffen dan kan je kijken naar een plastic lasser om zo de lampbehuizingen vast te 'lassen' en het chassis.
 
Enorm zonde! Zeker geen camera op je auto staan? Anders had je nog iets met kentekens kunnen doen.
Mijn advies is om een berichtje te plaatsen in de Facebookgroep van je buurt.
Zo kan je anderen behoeden / vragen of zij camera's hebben en terug kunnen kijken.

En als je drastische maatregelen wilt treffen dan kan je kijken naar een plastic lasser om zo de lampbehuizingen vast te 'lassen' en het chassis.
Vanaf vandaag staat er zeker een camera op. Mensen op de hoek hebben een camera ga ik straks navragen
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Grrrrr wat een #ikels zeg kan hier ook slecht tegen, weet helaas hoe je voelt hierbij (zelf ook 2x gehad - heb hem zelfs verkocht hierdoor).
Er wordt dan inderdaad een hele wijk langs gegaan waar diverse polo's staan met deze lichten.
Helaas verder weinig aan te doen meer dan verzekeren (zolang ze dit willen vergoeden) kan je niet, hoe vaster je ze zet dan maken ze gewoon nog meer schade.
Hopelijk gaat de afhandeling met je verzekering verder soepel en kan je straks weer lekker genieten van je mooie GTI, zou dit gewoon bij de dealer laten herstellen (beetje afhankelijk van je verzekering natuurlijk).
 
Volvo  -  - 
Grrrrr wat een #ikels zeg kan hier ook slecht tegen, weet helaas hoe je voelt hierbij (zelf ook 2x gehad - heb hem zelfs verkocht hierdoor).
Er wordt dan inderdaad een hele wijk langs gegaan waar diverse polo's staan met deze lichten.
Helaas verder weinig aan te doen meer dan verzekeren (zolang ze dit willen vergoeden) kan je niet, hoe vaster je ze zet dan maken ze gewoon nog meer schade.
Hopelijk gaat de afhandeling met je verzekering verder soepel en kan je straks weer lekker genieten van je mooie GTI, zou dit gewoon bij de dealer laten herstellen (beetje afhankelijk van je verzekering natuurlijk).
Heel vermoeiend dit… heb hem nog geen jaar. Benieuwd wat de verzekering doet aangezien die wa+ verzekerd is
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
wat een tuig zeg, ratten zijn het en kun je ze weer op marktplaats terugkopen bij diezelfde ratten. Collega van mij had het ook met zijn navi, hij kreeg 2x een nieuwe maar iedere x kwam dat tuig weer terug. Toen is de verzekering gestopt met het vergoeden.

je haalt ze er kennelijk er makkelijk uit bij de Polo's ook oudere en nieuwe generatie. Alarm werkt dan niet, motorkap is niet opengemaakt.

en ook bij de duurdere q7 van Audi
Hier schrik ik wel van! Dit gaat nog sneller dan een pitstop bij de F1! Bizar!
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Haha
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!