KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's Polo 6R *Carbon update Pag 26*

Zeer mooi en mss wel beter dan het wit ;) Klein minpuntje als ik mag: spijtig dat het patroon van de carbon op de climatronic niet hetzelfde is als op de rest van de middenconsole :?
De beste stuurmannen staan aan wal of zoiets?? :lol: :lol:
Vette update man!!

Grtz
 
Re: KYC's Polo 6R *Carbon update Pag 26*

@RJPolo
yeps het is gewoon 3M Carbon folie en sja je kunt het zo gek maken als je wilt maar je moet er wel een paar uur voor uittrekken. zeker in het begin ga je echt prielen met dat stanleymes. maar als je het een paar keer gedaan hebt dan ga je als een TREIN!!

@Smartie86
dat was me niet eens opgevallen HAHA jaa dat patroon net de verkeerde kant geplakt chips!! ach ja dat het me de eerste keer niet opgevallen was...ik laat het dan denk gewoon zo :mrgreen: anders moet ik het er weer af slopen weinig zin in

maar maybe ga ik vanavond eens verder stoeien met de deurhendels Big Grin
 
Re: KYC's Polo 6R *Carbon update Pag 26*

ropo2002 zei:
@HakanC

Heeft iemand misschien het onderdeel nummer van de achterlichten???

Heb geen nummer voor je. Volkswagen is duur...

Kijk op ebay.de (dus niet ebay.nl).. zijn er zat.. Kosten ongeveer 165 - 215 euro ex verzenden. Moet je goed in de gaten houden.

Volgens mij was er ook een site in nedeland die het verkoopt? eerder in andere topics genoemd. Kosten 199 euro ex verzenden dacht ik.
 
Re: KYC's Polo 6R *Carbon update Pag 26*

Thanks, maar zijn ze origineel echt f....g duur? Bij Vagtechniek waar ik mijn stuur heb laten inbouwen kunnen ze alleen originele onderdelen bestelllen. Maar als ze dar nou een stuk goedkoper zijn.....
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

PoloBM zei:
Nu nog een Clima unit met witte verlichting !
Helemaal top dat carbon.

Ook maar op het lijstje zetten.
Heb aan een week vakantie nog niet genoeg om alles uit te voeren denk ik !

Ik ben ook aan het kijken voor een witte clima module. Ik ben bezig met iemand hier in de buurt die ze misschien kan leveren voor niet te veel want 360,- gaat m niet wordn! En met een wit scherm komt dat carbon helemaal mooi uit!
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

ropo2002 zei:
PoloBM zei:
Nu nog een Clima unit met witte verlichting !
Helemaal top dat carbon.

Ook maar op het lijstje zetten.
Heb aan een week vakantie nog niet genoeg om alles uit te voeren denk ik !

Ik ben ook aan het kijken voor een witte clima module. Ik ben bezig met iemand hier in de buurt die ze misschien kan leveren voor niet te veel want 360,- gaat m niet wordn! En met een wit scherm komt dat carbon helemaal mooi uit!

Via het duitse forum kosten ze 200 euro. (+ verzend kosten)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!