KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Aflevering 13 jan 2011 Achteraf aangepast:
- Donkere 6R Achterlichten
- Osram Nightbreaker Plus H4 lampen
- Alba Automotive Lederen Bekleding Chocolade Bruin + Beige
- H8 Alpha Lights Mistlampen Pure White
- Led Kofferbak verlichting
- Led Kenteken verlichting
- VW Rb-styling voorkant logo
- VW Rb-styling achterklep logo
- Highline Chrome voor ondergrill

Optie lijst -->
- Zijruiten achter en achterruit 35% groengetint
- Mistlampen voor met bochtenverlichting
- Executive Plus pakket bestaande uit:
1) RNS 310
2) Telefoonvoorbereiding
3) Alarm Plus
4) Multimedia-aansluitbox
- Bluetooth Adapter
- Climatronic (Vol-automatisch Airco)
- Licht & Zicht pakket
- Winter pakket
- MFstuurwiel
- Cd-Benelux
- Ipod kabel
- Vier Deuren inclusief elektrische ramen achter
- Parc Distance Control achterzijde
- Boavista 17"
- Waxoyl behandeling
- Volkswagen Polo Introductie pakket (Sierlijst achterklep, RVS pedalenset, Kofferbakmat, Instaplijsten RVS 4 deurs)
- Type Aanduiding achter + voorkant af

Hieronder wat foto's




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Hallo KYC,

mooie strakke Polo BM. Velgen staan mooi, ook zonder type aanduiding ziet de auto er strak uit. Interieur spreekt voor zich.

Zou je een andere (betere foto) willen plaatsen van de achterzijde met de donkere lichtunits. Ben zelf nog aan het twijfelen of ik ze ook aanschaf. Ben bang dat het juist niet mooi is. Maar zo als ik het zie oogt het wel strak. Ik heb zelf ook een zwarte BM. Alvast bedankt. Gr.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

RomeoHotel zei:
Hallo KYC,

mooie strakke Polo BM. Velgen staan mooi, ook zonder type aanduiding ziet de auto er strak uit. Interieur spreekt voor zich.

Zou je een andere (betere foto) willen plaatsen van de achterzijde met de donkere lichtunits. Ben zelf nog aan het twijfelen of ik ze ook aanschaf. Ben bang dat het juist niet mooi is. Maar zo als ik het zie oogt het wel strak. Ik heb zelf ook een zwarte BM. Alvast bedankt. Gr.

Ik zou ook wel een goede foto van achter willen zien met de smoke achterlichten, zit namelijk ook te twijfelen
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Hmmm ok ik zal eens wat betere pics schieten soon...ik vind het wel mooi uitzien Big Grin
ze zien er in ieder geval niet te sjonnie uit ofzo als je dat denkt... ik zou zeggen doen ;) maar goed het is wel 100 euro per lampunit...het is maar of je het er voor over hebt
Volgens mij in Sharky zijn topic staan ook wat foto's van de achterlichten Big Grin maar ik zal wel even een goede shot maken van de achterkant :) to be continued
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Oh ja klopt ik vond de sticker eigenlijk wel geinig staan voor de showoff :)
ja hij is voorlopig wel af haha misschien Ventura tuning en lichtjes in led vervangen maar dat is ook het enige...nu maar Kilometers maken Big Grin
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

dat zeker...ik heb hem al een week maar nog te weinig mee kunnen rijden...
dus vanaf nu is het even afgelopen met de tune ups en ff knallen met die handel

Ik neem hem mee naar die AC De Meern meetingkje Big Grin hopelijk heeft iedereen zijn wintersloffen dan opgeborgen en zomer velgjes eronder geschroefd ^_^
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Dank u Big Grin ik ben er zelf erg blij mee Big Grin moet nog een keer een reviewtje op autoweek plaatsen maar heb eigenlijk weinig zin hahaha
misschien als ik wat langer in die auto rijd :cool:
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Pff dat interieur, ik ben jaloers hoor. Echt niet normaal mooi, en super bijzonder natuurlijk!. Big Grin

Persoonlijk zou ik alleen wel een highline grill erin zetten en natuurlijk de reclame eraf halen (kentekenplaathouder & car of the year sticker). Maar dat is geheel persoonlijk, verder echt een prachtige BM. Zwart met zilvergrijze boavista's is ook erg mooi, dat was mijn alternatief!.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

@MyPoloCandy
mijn broertje wilt maybe een CandyWhite Polo 1.2 TSI Big Grin? hoe bevalt het eigenlijk dat kleurtje?

Highline grill bedoel je dat zwarte BM ding? of dat onderbumper grill?
hmm mja dat reclame stoort me eerlijk gezegd niet zo Big Grin vind het wel goed zo...misschien dat ik alleen het stickertje even weghaal van Car of the year...voegt weinig toe en zit in het zicht.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

@ KYC,

oke, alvast bedankt voor het plaatsen van de foto's. Ik wacht af. Ps, ik had de andere foto's idd. al gezien. Maar ook daar zie ik maar de helft, vandaar mijn vraag aan jou of jij een mooie overzichtsfoto wilde maken van de achterzijde.

Andere vraag, hoe heb je de type aanduiding achter (Polo + Bluemotion) en voor (Bluemotion) eraf gehaald.

en.... net zoals jij commentaar krijg over je Car of the Year sticker, krijg ik dat ook. Dus die gaat er binnenkort bij mij ook af. :)
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

ik zal een shot maken van beide achterlichten op één foto dan kun je je conclusie maken of je ze gaat halen of niet...misschien ook van beide kanten links en rechts?
Type aanduiding is door mijn dealer eraf gehaald...maar mij werd verteld dat men met een fohn op het embleempje fohnen (zodat de lijm lost komt) en daarna voorzichting met een EDIT --> BANKPAS, VISDRAADJE eraf halen...dus geen schroevendraaier (vanwege schade op lak)

Sticker laat ik er nog eventjes op...gaat er binnenkort wel vanaf. de kenteken dingetjes laat ik er gewoon lekker op (niet dat ik trots ben op die VW Dealer ofzo, maar vind het niet zo belangrijk Stick Out Tongue)

ik weet dat HaukePBM ook veel van plan is allemaal Xenon, Led dagrijverlichting, Donkere 6R Achterlichten, leren bekleding...allemaal dingetjes die ik ook van plan was :)
maar reken er wel op dat je zeker weten 1 a 2 weken aan het pingpongen ben van garage/dealer/wegbrengen/webshops/installeren...althans ik heb de auto nu al een week en het meeste tijd was ik kwijt voor de leren bekleding dat duurde wel 3-4 dagen...maar het resultaat mag er wezen. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!