KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Of een oude bankpas, ijskrabber. Als het maar plastic is. Een schroevendraaier maakt putjes / krasjes in de lak en dat is bij een nieuwe auto DOODZONDE.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ok vergeet wat ik gezegd heb...visdraadje is idd wel beter...of je kan ook gewoon flosdraad van Oral B ofzo gebruiken toch?

By the way heeft er iemand verstand van Meguiars producten of de waxoyl shampoo/3-in-1 beschermer?
mijn auto is namelijk behandeld met Waxoyl en Morgen (zaterdag) mag de auto eindelijk gewassen worden...ik ben benieuwd hoe de rest van de Polo rijders hun Polootje onderhouden.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

KYC zei:
ik zal een shot maken van beide achterlichten op één foto dan kun je je conclusie maken of je ze gaat halen of niet...misschien ook van beide kanten links en rechts?

zoals je schrijft, foto van achteren en van de zijkanten zou perfect zijn om een totaal beeld te krijgen. Alvast bedankt.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Heey KYC

Je auto ziet er echt super strak uit. Big Grin Big Grin
Heel erg mooi die leren bekleding, ook de kleur vind ik.
Ik mijn donkere achterlichten ook al klaar liggen haha.
Nog fftjes dan kan ik ook lekker cruisen.

Laterrr
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Hoi KYC

Mooie wagen hoor, van buiten maar ook van binnen. Hebben ze netjes gedaan, mooi strak.
Die logovrije voor en achterkant is ook niet verkeerd, moet ik ook maar eventjes mee aan de slag. Ik heb vanmorgen wel die sticker van 'car of the year 2010' van mijn achterruit gehaald, hij is er zo vanaf, even een nagel erachter en je trekt hem er zo van af. Ook heb ik vanmiddag een setje verchroomde ventieldopjes besteld met het VW logo erop. Lijkt me wel geinig. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue . Nee hoor viel mee, 22,50 euro incl. verzenden bij JPs-tuningshop.com. Ik wens je veel rijplezier met je mooie Polo 6r ;)
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

KYC zei:
Ok vergeet wat ik gezegd heb...visdraadje is idd wel beter...of je kan ook gewoon flosdraad van Oral B ofzo gebruiken toch?

By the way heeft er iemand verstand van Meguiars producten of de waxoyl shampoo/3-in-1 beschermer?
mijn auto is namelijk behandeld met Waxoyl en Morgen (zaterdag) mag de auto eindelijk gewassen worden...ik ben benieuwd hoe de rest van de Polo rijders hun Polootje onderhouden.

Wij gebruiken allebei (mijn man en ikzelf) Meguiars voor de auto's en ik ben er zeker over te spreken. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. En wassen doe ik never nooit met een shampoo o.i.d. gewoon een emmer met 20 liter handwarm water, Meguiars handschoen en een zeem.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Jan, ik heb sinds kort een microvezel handschoen, een water magnet drying towel voor het drogen binnen een paar minuten, een ultra safe wheel brush voor de velgen, ultimate wash and wax shampoo en swirlX voor kleine krasjes, allemaal van meguiar's aangeschaft bij een autoshop hier in de buurt. Ik heb het tot op heden nog niet gebruikt maar wat ik er zo over heb gelezen is het eersteklas spul. We gaan het meemaken. Kijk maar eens op meguiars.nl. AST Dregema bij jou in Emmen schijnt het ook in zijn assortiment te hebben. ;) ;) ;)
Maar gezien de foto's van jouw bolides (Golf cabrio en de Golf V) heb je zelf ook hele goeie schoonmaakmiddelen gevonden. Die Golf V glimt als een spiegel. Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

HaukePBM zei:
Heey KYC

Je auto ziet er echt super strak uit. Big Grin Big Grin
Heel erg mooi die leren bekleding, ook de kleur vind ik.
Ik mijn donkere achterlichten ook al klaar liggen haha.
Nog fftjes dan kan ik ook lekker cruisen.

Laterrr

@Hauke overtuigd nu om leren bekleding te doen Big Grin Big Grin? je twijfelde toch eerst?
hey maar goed man dat je die Donkere achterlichten ook heb gekocht ;) installatie is echt peanuts die lichten zaten er vanaf dag 2 erin :)...het was toen al te donker om het op dag 1 al te doen dus daarom volgende ochtend gedaan ;)
Maar volgens mij is het al bijna zo ver toch? de bouw in week 5
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Polootje zei:
Wij gebruiken allebei (mijn man en ikzelf) Meguiars voor de auto's en ik ben er zeker over te spreken. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. En wassen doe ik never nooit met een shampoo o.i.d. gewoon een emmer met 20 liter handwarm water, Meguiars handschoen en een zeem.

Ik zag wat starters kitjes bij de meguiars site van ongeveer 50 euro? Raad je die dan aan?
deze bedoelde ik dan http://meguiars.nl/product/386 Paint Restoration kit...zit van alles bij...
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ja klopt.
Niet volgende week maar die week daarna word ie gebouwd.
Kan niet wachten.
Ben ook niet bang voor het monteren haha.
Bij mij Subaru had ik een update lijst die was 10 keer zo lang als wat er op de polo komt en die heb ik ook allemaal zelf gemonteerd.
Heb ook nog me motorvoertuigtechniek diploma ezv whaha :mrgreen:
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

KYC zei:
Polootje zei:
Wij gebruiken allebei (mijn man en ikzelf) Meguiars voor de auto's en ik ben er zeker over te spreken. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. En wassen doe ik never nooit met een shampoo o.i.d. gewoon een emmer met 20 liter handwarm water, Meguiars handschoen en een zeem.

Ik zag wat starters kitjes bij de meguiars site van ongeveer 50 euro? Raad je die dan aan?
deze bedoelde ik dan http://meguiars.nl/product/386 Paint Restoration kit...zit van alles bij...

Ik zou gewoon een bus met harde (carnaubawax) NXTwax nemen en een bus met snelwax voor bijv. meetings. Zo'n paintresto kitje is eigenlijk meer bedoeld voor de wat oudere lakken, niet voor jouw nieuwe wagentje. Een klei is wel weer aan te bevelen, wil je de lak zo glad als een spiegel/aal hebben. Je haalt echt het vuiligheid die in de poriën zitten weg.

Denk dat je zoals hierboven genoemd, meer dan voldoende voor je lak hebt.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

oeh dan kan ik wel bij jou terecht met al mijn technische vragen ;)? ik ben nog steeds een noob op dat gebied haha...maar goed elke keer leer ik weer wat erbij Stick Out Tongue
maar ik zag het ja :shock: was best een sick lijstje bij je Subaru...

Aangezien mijn wagen met Waxoyl is behandeld en 3 jaar garantie heeft ga ik het toch proberen met waxoyl producten te onderhouden (om de garantie te behouden) anders heb ik het voor niks erop laten zetten...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!