KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

De Golf 5 gepolijst en gepoets met poetsmachine.
Ik gebruik Poorboy`s en Menzerna producten.

FotoSGEGVX63D-1.jpg
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

ik heb vandaag alleen even met hoge druk spuit afgespoeld en daarna met autoshampoo de auto gesopt en afgedroogd met een doekje...
de auto glimde echt weer mooi Big Grin jaa ik ging echt rustig afspoelen...omdat ik bang was het Waxoyl laklaag te slopen...maar nu glimt die lekker weer Big Grin Big Grin Big Grin en dat zonder wax of polijsten :shock: ??
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Haha ja ben wel redelijk bekend met het technische gedeelte denk ik.
Ik was sowiezo al overtuigd van het leer ik weet alleen nog niet of ik voor het orginele Highlineleer of voor het bekleden ga.
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ik was nog een keer bij de dealer, maar ik vond persoonlijk de highline stoelen niet zo fijn zitten...misschien komt het door die extra sportieve uitsparingen die je aan de zijkanten hebt...als je de highline stoelen + panelen gaat vervangen dan heb je wel het voordeel dat als je het gaat bekleden dit dan ook volledig bekleed word (die van de Comfortline bij BM zit een stuk plastic op de deur)
persoonlijk stoort mij dit niet...het is maar wat je wilt Stick Out Tongue ik zou zeggen -->
ComfortLine stoelen laten bekleden, want die Highline stoelen zijn tweedehands ;)
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ja naja ik ben er nog niet helemaal overuit.
Het laten bekleden is wel 2 keer zo duur.
Maar dat ik ga tog nog niet meteen doen.
Eerst ff de kleine updates afwerken.
En dan komt later nog een keertje de leren bekleding en het schroefset. :mrgreen:
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

ja leer bekleden is duur idd...misschien even tijdelijk met de stoffen bekleding rijden en daarna pas de keuze maken?
by the way check die topic over de stadslichten...misschien kunnen die dan in de stadslichten + mistlichten van de Polo 6R? volgens mij past die fitting wel denk ik...wat denk jij?
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

KYC zei:
ja leer bekleden is duur idd...misschien even tijdelijk met de stoffen bekleding rijden en daarna pas de keuze maken?
by the way check die topic over de stadslichten...misschien kunnen die dan in de stadslichten + mistlichten van de Polo 6R? volgens mij past die fitting wel denk ik...wat denk jij?

plug and play ledlampen zijn hier ook te bestellen.

http://www.xenonlamp.nl/webshop/shop.ht ... gory_id=77
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

haha in ieder geval succes met al de tune ups ;) volgens mij gaat dat echt een mooi resultaat opleveren die Xenon inbouw met H7 koplampen Big Grin
maar ja voor mij iets te duur :( dus ik ga maar met H4 koplampen + Osram lampjes rondrijden...vind het voorlopig prima zo
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

HAHAHA ja door die leren bekleding heb ik het wel krap nu in maand Januari...maar ja screw it...ik wou het perse hebben dan heb ik het er wel voor over Stick Out Tongue

die koplampen is 104 x 2 = 208 + 300 xenon = 508 euro dit kan nog hoger worden mocht je mistlampen en stadslichten willen vervangen...als ik volgende maand wat meer budget heb dan kan ik wel weer wat tune ups gaan doen
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Haha ja dat snap ik.
De Xenon is 250 euro bij de H7 koplampen en dan reken ik er nog ongeveer 12 euro verzendkosten bij.
Word dus ongeveer 470 euroStick Out Tongue
En dan ga ik nog ff vragen voor de DRVm kentekenverlichting en stadslichten.
Kentekenverlichting vind ik ook wel erg prijzig eigenlijk.
(60 euro bij skycars)
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

serieus? ik had een prijs gekregen van 35 euro voor dat kentekenverlichting...maar je kunt beter die LED kentekenverlichting even zelf bestellen...scheelt je een hoop money :)

Enigste klote vind ik als je je lampen gaat vervangen dat je die gehele koplamunit eruit moet halen. dat koplamp eruit halen gaat zo frikkin stroef.
ik ga van de week stadslichten en die dagrijverlichting bestellen denk...zal bij elkaar toch wel een eurootje of 50-60 kosten bij elkaar :cry: excl verzend
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

RomeoHotel zei:
Hej KYC,

was het nog gelukt om een stel foto's te maken van je achterlichten?

Ah chips helemaal vergeten...zat helemaal in de ban van Dagrijverlichting/stadsverlichting...ik zal ze vandaag proberen te schieten...ik sta gewoon op werk geparkeerd dus als ik vanmiddag naar me auto loop dan schiet ik wel even een paar plaatjes met me iphone Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!