KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

WOW!!!! :shock:
dat is echt nog veeeeeeel beter dan ik mij ooit had kunnen voorstellen :shock: :shock: :shock:
btw ga je je dak nog wit beplakken? Stick Out Tongue
in groningen heb ik al wel een donkere volvo gespot met wit dak, maar dat vind ik zelf nog niet echt wat, zal in de komende dagen eens kijken of ik er een foto van kan maken voor je ;)
(ben nou niet in groningen, maar in twente namelijk :geek: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

Ik heb besloten om me spiegelkappen en grill niet in wit te wrappen...dat gaat er toch te raar uit zien vind ik...ik ga misschien voor High Gloss Carbon zwart Big Grin

Dak ga ik denk ik niet meer doen...alleen me voorgrill + spiegelkappen...ook ivm met Waxen enzo zodat het harder glimt Stick Out Tongue de spiegelkappen mogen wel Big Grin zit toch te twijfelen of ik de originele spiegelkappen moet kopen of gewoon een rolletje carbon.

Interieur is mooi Wit nu maar de buitenkant wil ik gewoon donker houden...ik heb gisteren ook de handgrepen en de dashboard kast gedaan...damn ik moet toch wennen aan dat Felle witte look Stick Out Tongue
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

@Soedje,
Correcto mundo je kan het midden console rand er gewoon afhalen en dan wrappen.
zet een schroevendraaier linksonderin en beetje krachtzetten dan klikt het los daarna kun je de aircounit eruit halen (ook kliksysteem)
wees niet bang want je moet wel enigzins wat kracht zetten om het eruit te krijgen.

maar glanzend zwart? :roll: ga je GTI look geven? moet je denk ik een rolletje high gloss black kopen dat lijkt het meeste op een GTI look...ik had voor mijn Rolletje 3M White 100cm x 60cm carbon 32 euro voor betaald...je kunt daar een hoop dingen mee wrappen :mrgreen:
- Linker lucht rooster
- Rechter lucht rooster
- volledig middenconsole
- Dashboard rand
- Deurgrepen

ik denk dat ik nog wel genoeg over heb voor bijv de toerenteller klokken huis (in de binnenkant) zal wel apart staan en mooi één geheel met al dat andere wit Big Grin

ik zoek eigenlijk nog een mooi decoratieve lijntje om over me niet-recht-gesneden-lijntjes te plakken...iemand een suggestie?
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

Ja maar ik heb beige interieur, wat best chique is. Denk dat carbon iets te fancy wordt. Misschien ook wel om de motorkap te doen maar dat zie ik dan wel :lol:.

Maar daarom wil ik het glanzend zwart. Ik heb wel een 9N he ;) En met Climatronic... geen airco knoppen. En dat gedeelte is niet te doen (zitten links en rechts ook soort van gaasroostertjes....

Ik zou het zo doen dan denk ik.....
wrappen-1.jpg
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

ik heb de switch gedaan van WIT naar ZWART...vind het toch mooier

Wat vinden jullie? de deurhendels en zijspiegels komen eraan...

[resize=600:22zjglxa]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/292034_10150454766153275_647998274_11145623_1430195763_n.jpg[/resize:22zjglxa]

[resize=600:22zjglxa]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/313964_10150454766673275_647998274_11145626_1421770077_n.jpg[/resize:22zjglxa]

[resize=600:22zjglxa]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/293937_10150454766828275_647998274_11145628_653223773_n.jpg[/resize:22zjglxa]
 
Re: KYC's Polo 6R *Carbon update Pag 26*

Netjes alleen de laatste foto te veel licht gehad zo te zien maar ziet er mooi en strak uit! Kan ik niet even wat onderdelen bij jou afgeven Stick Out Tongue Big Grin... wil ook nog stuk van me voorbumper doen... maar ik ben er niet handig in. :( Uiteindelijk een lastige keuze als ik zou moeten kiezen...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!