KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

geen idee of 't genoeg is, ben er echt totaal niet bekend mee, maar voor het middenconsole zou je wel genoeg moeten hebben lijkt me jah ;)

en miss dat enzo je erbij wil helpen? :)

maar die foto's onder die advertentie van die audi zien er wel super vet uit! Big Grin
dus het interieur is echt sowieso een do! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

ik heb wat Youtube filmpjes gezien hoe het moet
ze doen het met een fohn en dan langzaam met je vingers alle deeltjes goed indrukken...maar aangezien het middenconsole niet zo complex is (gewoon rechthoek) denk ik dat het gewoon kwestie van plakken is en dan nog klein beetje met de fohn goed gladstrijken

ik ga gewoon een rolletje bestellen denk ik om te kijken hoe dat gaat...het enige wat lastiger is dat Ventilator rooster enzolino zei dat je die niet los kan krijgen dus moet je het er gewoon opplakken en dan met een stanley mesje los snijden
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Klein update door een audio bedrijf laten doen:

- Nieuwe voor speakers MTX TXC 6.1 Tweeters + Woofers in de deuren + Kabels laten trekken van van voor en achterportieren. Voorportieren zijn gedempt met dempingsmateriaal.
- JBL Versterker achterin de achterbak laten plaatsen

moet zeggen vooral het verschil merk je als je hem vol open draait dan heb je al best veel bass. het is echt een wereld van verschil met de standaard speakers!! ik heb de achterspeakers niet vervangen (zijn nog origineel)...ik merk het eigenlijk niet zo...ze draaien wel mee maar ik heb niet het idee dat ik het mis (en sja ik zit toch voorin). Wat wel goed is dat ze aangesloten zijn op de versterker dus mocht ik de achterspeakers willen vervangen dan hoef je alleen nieuwe speakerringen + speakers erin te plaatsen en you're set!!

Ik ga nog op zoek naar een Subwoofer die ik erbij kan plaatsen om toch wat diepere bass te krijgen ipv alleen de deur woofers.

ik vraag me alleen wel af

[resize=600:mwx6spxc]http://www.karaoke-jo.nl/contents/media/l_jbl%20gto5355%20(3).jpg[/resize:mwx6spxc]
en de andere kant
[resize=600:mwx6spxc]http://i.testfreaks.nl/images/products/600x400/185/jbl-gto5355.7172793.jpg[/resize:mwx6spxc]
je kan een sub aansluiten via de kabels maar ook via de Tulpstekkers...maakt dat eigenlijk nog uit in quality?
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Kabels naar de versterker he die liggen er sowieso niet
die kabels die in de deuren nu zitten gaan volgens mij naar je RNS/RCD
dus moet je kabels kopen om die naar je achterbak door te trekken

setje heb ik van MennoH overgekocht 175 euro
JBL versterker heb ik gekregen van me broertje maar hij had er toch zeker wel 300 euro destijds voor betaald

wat ben je van plan om te doen dan Happyman?
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

@Gewoonjan

check het resultaat Big Grin nu nog alleen de luchtroostertjes en misschien ook nog wat anders beplakken?? zou nog best kunnen Big Grin!!
[resize=600:3pgs0le6]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/309054_10150421371928275_647998274_10897024_492954_n.jpg[/resize:3pgs0le6]
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Vet!!
Heb even getwijfeld toen ik het van enzo zag maar ga nu toch bij mijn eerste (originele) idee blijven.. Is het simpel de lijsten los te krijgen?? (Weet niet of je ze er afhaalt om te wrappe?) Zowel airco, gps, rooster..

Grtz
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ha die Smartie86

Ja je moet eerst het middenconsole losmaken gewoon een schroevendraaier eronderzetten en dan wat kracht op zetten het klikt dan los.

wanneer de middenrooster eruit is kun je de Airco unit ook losmaken
voor zo ver ik weet zie ik niet hoe je de Roostertjes voor de luchtkoeling los kan maken...dus ik denk dat je die gewoon moet wrappen on-the-go...

Wanneer de rest gedaan is natuurlijk meer foto's!! Big Grin
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

KYC zei:
Ha die Smartie86

Ja je moet eerst het middenconsole losmaken gewoon een schroevendraaier eronderzetten en dan wat kracht op zetten het klikt dan los.

wanneer de middenrooster eruit is kun je de Airco unit ook losmaken
voor zo ver ik weet zie ik niet hoe je de Roostertjes voor de luchtkoeling los kan maken...dus ik denk dat je die gewoon moet wrappen on-the-go...

Wanneer de rest gedaan is natuurlijk meer foto's!! Big Grin

Denk toch dat dit los te krijgen is want je kunt ze toch vervangen door carbon (oem vw)?
Voor wat ik ga doen moeten ze eruit Big Grin

Grtz
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

ja dat kan ook Stick Out Tongue maar als je zelf gaat wrappen is veel goedkoper! die Carbon (OEM VW) zijn 99 euro ofzo of maybe zijn ze zelfs duurder geworden alweer ik weet het niet Stick Out Tongue...

maar WIT kon je niet OEM VW kopen...en ik wilde eens wat anders dan zwart/grijs carbon. Kan niet wacht tot ik de rest heb geplakt Big Grin denk dat ik gewoon in deeltjes ga doen Stick Out Tongue...ene keer linker rooster en dan andere keer rechter roostertje :mrgreen:
 
Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ik weet dat dit rete-duur is en ze niet in wit carbon beschikbaar zijn hoor K ;)
Maar kwil een modje doen waardoor alle lijsten eruit moeten (gps met schroevendraaier losklikken wist ik, de rest..) Dus alvast bedankt voor de info... Kan niet moeilijk zijn die aan het rooster..
Heb ook getwijfeld om wit carbon te doen, maar had al een idee ivm de middenconsole en dit gaat dan toch een beetje origineel zijn Big Grin Big Grin
Al ziet het er wel machtig uit dat wit in een zwarte wagen!! (nu nog wit leder he)

Grtz
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

[resize=600:1fqswf6l]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/316131_10150422734088275_647998274_10912937_2785212_n.jpg[/resize:1fqswf6l]

Vandaag de volledige middenconsole afgemaakt :mrgreen:
wat ik vorige keer met Gewoonjan het over had met die Wraps
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

Vandaag even verder bezig geweest met de Linker lucht rooster + Lichtschakelaar + Rechter lucht rooster...het is soms misschien niet allemaal even recht gesneden maar ja...had het iets te snel gedaan soms met de stanley mes :roll: maar ja boeien het zit erop!! ik ga me dashboard kastje randje maybe ook doen :mrgreen: zodat het wit accent doorloopt

[resize=400:ak510qpj]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321197_10150423892888275_647998274_10923155_3343447_n.jpg[/resize:ak510qpj]

[resize=600:ak510qpj]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/311146_10150423893278275_647998274_10923159_398950_n.jpg[/resize:ak510qpj]

En nog een leuk detail op de achterruit...maik had het stickertje naar me opgestuurd en heb het gelijk erop geplakt :mrgreen:
[resize=600:ak510qpj]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/299714_10150423892353275_647998274_10923149_8071029_n.jpg[/resize:ak510qpj]
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

@Smartie

je bedoeld dat bovenste randje bij je kilometer/toerenteller? hmm ja daar zat ik ook aan te denken...het maakt het wel één mooi geheel ervan...het plakken is opzicht denk niet moeilijk want er zit een naad die over het dashboard heen loopt. ik kan dat gebruiken om de Carbon folie mee af te snijden (zeg maar indicatie randje dat je moet snijden) GA ER NOG OVER NADENKEN...

eerst dat dashboard kast randje doen...de deurgrepen wilde ik ook doen :mrgreen:
[resize=600:2vowr0mi]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295898_10150423907353275_647998274_10923237_967285_n.jpg[/resize:2vowr0mi]
 
Re: KYC's Polo 6R *Klein update Pag 24*

jep heb het op de onderkant van dat zonnekapje van je kilometerteller Big Grin
Meer zelfs, volledig de binnenzijde van je teller (mss is het dan TE maar het is een mooier geheel dan alleen het bovenste randje)
Het zal idd tricky zijn om de bovenrand mooi af te werken, maar niet onmogelijk lijkt me..
De deuren?? Dacht dat die al gedaan waren Big Grin Big Grin zeker doen!!

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!