Kenteken Verlichting

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
Haha, je zult er geen spijt van krijgen!
Hier pics van de mijne:
[attachment=2:xg2joxhj]Webversie12.jpg[/attachment:xg2joxhj]
[attachment=1:xg2joxhj]Webversie13.jpg[/attachment:xg2joxhj]
[attachment=0:xg2joxhj]Webversie14.jpg[/attachment:xg2joxhj]

Zo! dat ziet er niet verkeerd uit! netjes :)
zijn dit al de donkere achterlichten? ze zien er echt veel mooier uit in het donker :D

Dit zijn idd. de donkere achterlichten! Vind ze in het donker ook een stuk mooier! minder strooing over het reflectorvlak wat de rode standaard wel een beetje hebben.

Maar zo fel zijn ze niet toch die ledjes? vind het prima staan! :D

ben wel benieuwd wanneer ik de ledjes krijg :)
zal wel eind volgende week zijn ofzo...

nooit gedacht dat ik zoveel zou tweaken aan een Polo...me pa kijkt me soms ook aan :shock: en je hebt al zoveel betaald voor je Polo...nog meer opties erop gooien?!!?

Haha dat heb ik ook wel, maar dit zijn gewoon net die dingen die hem helemaal afmaken :P En onderscheiden van al die andere Polo's :P Ik ben nu duidelijk herkenbaar voor me maten met die achterlichten en kofferbakstrip! Nu de voorkant nog ff!

Sharky zei:
Haha dat heb ik ook wel, maar dit zijn gewoon net die dingen die hem helemaal afmaken :P En onderscheiden van al die andere Polo's :P Ik ben nu duidelijk herkenbaar voor me maten met die achterlichten en kofferbakstrip! Nu de voorkant nog ff!

Volgens mij weten mensen niet wat ze zien als ze jouw polo zien Sharky ;)
:shock: Is dat een Golf of een Polo!??! haha

ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ledjes van duitsland...sinds 6 januari aan het wachten...hopelijk komen ze januari nog binnen :S

Sharky had 2,5 week moeten wachten op zijn leds...dus ik denk dat het binnenkort wel binnenkomt (HOOP IK...)
volgende keer toch maar een Nederlands Ebayer zoeken LOL...

ik heb hem net weer gemaild hij zei dat ik hem moest mailen als het woensdag nog niet aangekomen is...ben benieuwd of die het nog een keer wilt opsturen...

je kan deze leds gewoon in NL kopen hoor er is hier een bmw zaakje die ze verkoopt LOL :lol:

haha ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :lol:
sjaaa ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan of ze ook in NL te koop waren...vast wel dacht ik maar ik dacht ze komen wel binnen een weekje binnen >_< niet dus...diegene die via Ebay besteld via Duitsland....geen idee waarom het zo lang duurt :S maar je bent gewaarschuwd...

nah ze komen heus wel binnen
ik moet gewoon meer geduld hebben haha...

heb jij deze leds ook al geinstalleerd sjakie?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!