Kenteken Verlichting

oh ja BMW/Mini dealer Poelgeest toch? haha ja daar rijd ik elke dag voorbij Big Grin met de zo overduidelijke flitspaal die daar net voor de brug staat haha

je voelt wel iets meer met 17inch maar absoluut niet storend vind ik...
maar hoe vind je de velgen eruit zien rijdend? zit altijd in de auto dus zie ze zelf niet :roll:
kentekenverlichting schijnt ook een beetje naar beneden dan zie je het ook op de grond :)
 
Het was zeker KYC! Rijd zelf ook altijd rond die tijd over de A9, dus wellicht treffen we elkaar nog eens. Die velgen zien er zeker goed uit, geen winterbanden? Ga de boavista zelf waarschijnlijk ook aanschaffen.

Ben benieuwd, de ledjes zijn verstuurd!
 
@KYC Je hebt me bijna overtuigd, ga eind februari voor de velgen "kijken" (en je weet, kijken is kopen ;)) Rijd - zoals je inmiddels al weet - in een zilvergrijze BM. En je kan me vanaf nu herkennen aan.... Ledjes! Zojuist ingebouwd en het ziet er echt super uit! Zie "mijn polo" voor foto's!
 
Denken is al kopen in dit geval!! althans bij mij wel...ik zou zeggen DOEN!! je leef maar 1x Big Grin
HAHA sjiek hoor had je pics idd gezien met de ledjes...staat je polo goed ;)

ik heb ook wat ledjes voor me kofferbak verlichting besteld dus dat lampje wat je rechts ziet in je kofferbak daar komt ook een ledje in...ik ben er niet helemaal aan uit of ik hemel en makeup lichtjes ook wil doen...
misschien word dat too much als interieur licht o_O heeft iemand dat al eens geprobeerd?

Oh trouwens je vraag over de winterbanden...nee ik heb net de periode overgeslagen van de sneeuw pret etc...dus ik heb geluk gehad..me polo werd op 13 januari geleverd...toen ging het al ontdooien Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!