Kenteken Verlichting

zo, net ff mn kentekenverlichting gekocht, ziet er stoer uit! Wel bij de bmw man maar wel super!!
Hiij zal voor me uitzoeken of het mogelijk is die dagrij verlichting in can bus te leveren. ben benieuwd!

BcsIkg2kKGrHqMOKicEq2g8ui2nBKymrEdmJw_12-1.jpg


deze zitte erin
 
ik heb ze eindelijk binnen alleen ze hebben niet zo'n plastic dingetje zoals Enzolino ze afbeeld??
ze zijn in ieder geval lange rechthoek...dat past wel in de Polo kentekenverlichting? volgens die powerseller is het ledje error free..dus dat je gewoon kan insteken zonder boordcomputer daar over begint te zeuren...
 
Ik wil me kentekenverlichting vervangen naar LED

alleen hoe krijg je dat protectortje dat er voor zit eraf :? dat ding is zo fragiel dat ik dat ding sloop als ik met een schroevendraaier er tussen ga wringen...

enigste wat ik van die ebayer heb gekregen zijn 2 SMD ledjes...dus ik moet waarschijnlijk de originele housings gebruiken? de ledjes zien er beetje uit zoals dit
http://www.kew.nl/kew.aspx?p=2144

Hoe heb jij dat vervangen dan Sharky?
 
GEEN SCHROEVENDRAAIERRRR!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:

Je kunt ze eruit klikken met een lipje wat je voelt/ziet.
Dan komt het er met glaasje en al uit en vervolges kun je het net als een bajonet sluiting van de behuizing afdraaien waardoor de lampjes zichtbaar worden en je ze kunt vervangen. Al met al 5 min werk! Stick Out Tongue
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Heh? hoe dan? ik krijg de kentekenverlichting behuizing eruit...ik ontkoppel dan de stekkers dan heb je de behuizing in je hand...er zit één of andere glaasje ervoor maar hoe krijg je die dan los o_O??
 
Als je de behuizing eruit hebt liggen en je kijkt naar de zijde waar de draad uitkomt, is dat de kant die je er met een kwartslag uitdraait.
Dus: het behuizing gedeelte goed beet houden, en het gedeelte met de draad eraan voorzichtig losdraaien..that's it :mrgreen:

Het is een beetje lastig uitleggen maar het is echt zo gebeurd. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Hoe krijg ik dit lampje eruit? ik heb hem nu eruit gekregen alleen dat lampje?
sorry voor de crappy Iphone pics...
[resize=600:3jxlb6ab]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1391.snc4/164368_10150174957038275_647998274_8708933_1978990_n.jpg[/resize:3jxlb6ab]
 
Binnenkort (volgens pon eind deze maand) kan je ook orginele led kenteken unit's bestellen bij de dealer. Moet nog wel even kijken of het wel werkt. Maar daar ga ik wel vanuit omdat de stekker op de behuizing gelijk is. Onderdeel nr. is 1K8 943 021B. Kost ongeveer 25ex per unit. Zal morgen weer even proberen te bestellen...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
srk81 zei:
Binnenkort (volgens pon eind deze maand) kan je ook orginele led kenteken unit's bestellen bij de dealer. Moet nog wel even kijken of het wel werkt. Maar daar ga ik wel vanuit omdat de stekker op de behuizing gelijk is. Onderdeel nr. is 1K8 943 021B. Kost ongeveer 25ex per unit. Zal morgen weer even proberen te bestellen...
Hé Siep, kunnen we via jouw niet een partijtje van dat spul inkopen voor inkoopsprijs? :lol: :lol: :lol:. Ik bedoel, VW heeft toch al genoeg aan ons verdient met al die nieuwe Polo's?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!