Kenteken Verlichting

enzolino zei:
zo, net ff mn kentekenverlichting gekocht, ziet er stoer uit! Wel bij de bmw man maar wel super!!
Hiij zal voor me uitzoeken of het mogelijk is die dagrij verlichting in can bus te leveren. ben benieuwd!

BcsIkg2kKGrHqMOKicEq2g8ui2nBKymrEdmJw_12-1.jpg


deze zitte erin

Jij hebt je ledjes bij de BMW dealer vandaan? Weet jij toevallig welk type(nummer)? Dan rijd ik van de week ook even langs de BMW dealer om die lampjes te halen! Dan weet ik in ieder geval zeker dat ze niet te fel zijn. Thanks!
 
je kunt beter die ledjes bij een nederlands bedrijf bestellen idd anders ga je echt lang wachten op je lampjes...ik heb in totaal 2,5 week moeten wachten op mijn kenteken led verlichting...als ik het via xenonlamp had besteld had ik het waarschijnlijk in 2-3 dagen thuisgestuurd gekregen...
 
Ik wil ook ledjes aanschaffen voor me kenteken, maar welke kan ik het beste nemen op ebay? Levertijd maakt niet, aangezien ik toch nog een maandje moet wachten op mijn 4 wielig monster. :cool:
Die op de bovenstaande webshop vindt ik namelijk nog iets te duur. Dan maar iets langer wachten vindt ik ;)
 
@allen

Thanks voor jullie reacties! Heel eerlijk gezegd ben ik nog steeds een beetje huiverig; heb van de week een auto gezien met de kenteken leds en je kon er een boek bij lezen. Die van BMW zijn zo subtiel en ben bang dat het zo overduidelijk "fake" is. Misschien overdreven, maar toch. Wellicht moet ik het gewoon een keertje zien... :)
 
De LEDS waar sjakie het over heeft heb ik er ook ingezet en SHARKY ook, even uit mijn hoofd gezegd. En dit zijn de subtiele versies, dus gewoon een netjes verlichte kentekenplaat zonder dat het lijkt dat je xenonkoplampen op de achterkant van je auto hebt zitten :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ja! Vanochtend de eerste (zwarte) BM gezien met led kentekenverlichting! Zag er zeer strak uit! Ben blij dat ik ze besteld heb!

Was jij dat toevallig, Sharky? Vanochtend op de A9 bij Amstelveen? In een snelle blik leken het Boavista's te zijn. Volgens mij heb jij die eronder liggen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!