jullie verbruik & rijbereik volle tank polo aw

Mijn rijbereik is vaak rond de 720km. Soms 680km maar uiteindelijk na een paar ritten 720km.
Gemiddelde verbruik ligt rond de 5,0l/100km, in de ochtend soms 5,5/100km (15km rit naar het werk).
In de middag, met een net iets andere route (wel 2 km langer), over de provinciale weg komt het bij een woon-werk rit neer op 4,5l/100km i.p.v. 5,2 via de normale route.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Ik tank iedere 2 weken en reken dan altijd het gemiddelde uit.
Mijn zuinigste score is 1 op 17.4 en mijn duurste score is 1 op 15.1
Niet slecht vind ik zelf.

potverdorie, dat is goed zuinig.

Ik zit op 1:10,5 / 1:11,5.
Moet wel zeggen dat ik voornamelijk 15/20km ritjes maak. Als ik lange afstanden rij (laatst 2 uur in de auto ri groningen) dan is die inderdaad lekker zuinig :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
Ik tank iedere 2 weken en reken dan altijd het gemiddelde uit.
Mijn zuinigste score is 1 op 17.4 en mijn duurste score is 1 op 15.1
Niet slecht vind ik zelf.
Wanneer je het bijhoudt in Spritmonitor, kun je het mooi bijhouden (en het meteen hier op het forum zichtbaar maken). Overigens kun je ook kijken in je car menu bij verbruik sinds laatste keer tanken. Geeft een iets te rooskleurig beeld, maar op gegeven moment weet je wat die afwijking is.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
had je ook wel een 1.0 kunnen doen joh... haha! mijn beste score is 1 op 13,7 en de duurste 1 op 9,7
Dan zal hij ongetwijfeld nog een stuk zuiniger rijden; richting 1 op 20. Hangt gewoon helemaal af van je rijstijl. En zoals gezegd, wanneer je meestentijds "normaal doch vlot" rijdt, is die GTI best zuinig, dankzij het eerder genoemde type motor
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@ Rosinfield, klopt helemaal, mijn rijstijl is normaal en zit ook helemaal ZEN in de auto.
UB40 aan en gewoon lekker genieten...... maar soms krijg ik een gevoel van sch**t eraan en schoonbranden die uitlaat en gas erop!
Denk dus ook dat deze GTI mij als een maatpak pastStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Een tijdje geleden foto's gemaakt als bewijs voor mijn Maat in zijn gekietelde A3.
Hij wilde het niet geloven.
Foto's zijn gemaakt na een rit van 25 km naar mijn werk toe en weer terug (zonder files, 3 stoplichten en iets van 20 km snelweg)
Foto 1 is op economisch en foto 2 op normaal.
 

Bijlagen

  • verbruik GTI.jpg
    verbruik GTI.jpg
    46.7 KB · Weergaven: 79
  • Verbruik1 GTI.jpg
    Verbruik1 GTI.jpg
    43.8 KB · Weergaven: 74
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Had ik ook wel eens ja, toen het wat warmer was. Eco heb ik nog nooit gebruikt (behalve geluid) en ga ik ook niet doen. Dat is me dan weer een beetje te dol met deze auto ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gemiddeld verbruik: 5,07L/100KM
Rijbereik volle tank: 750KM
Rijstijl: normaal met verkeer mee.
Type rit: meestal lange ritten, maar laatste tankbeurten alleen met korte ritten wat het gemiddelde verbruik heeft verhoogd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 7-DSG  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Gemiddeld 750km met mijn 6R 1.2 TSI.
6.0l/100km gemiddeld.
Rij elke dag 120km woon werk naar Rotterdam.
Vlotte rijstijl, maar doorgaans maximaal toegestane snelheid op de cruise control.
Ja, ook cruise control op een 50 weg. Love it!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!