John's 9N3 GTI

Ik vanmorgen vrolijk naar de spuiter, kom ik daar binnen, zegt ie ik heb eigenlijk slecht nieuws voor je.
Ik denk ow die heeft zeker geen vervangend vervoer, maakt niet uit want kan auto van de zaak mee krijgen.
Nee, wat denk je....spuiter is ziek, word een week uitgesteld. :evil:
Ik ben niet te genieten vandaag. Heb een humeur van een onweersbui.
Het werd al krap om hem voor het weekend af te krijgen, zul je zien volgende week dan is tie niet klaar op vrijdag en het is dat weekend pasen.
Dan is hij op z'n vroegst dinsdag pas klaar.
Durf er om te wedden.

Heb het helemaal gehad op moment. :evil:
Spuiter ziek. Hij deed overkomen alsof er maar 1 spuiter daar werkte.
Kan het me bijna niet voorstellen.
Loopt minimaal man of 7 rond daar.
Lijkt me dat er toch altijd wel iemand rondloopt die ook kan spuiten?
Leuk als die ene spuiter met vakantie gaat of hij beland in het ziekenhuis.
Worden er geen auto's gemaakt en gespoten.

Afgelopen woensdagochtend heb ik hem dan bij de spuiter gebracht en gisteren op goede vrijdag en tevens mijn verjaardag kreeg ik s'morgens om half 9 al een belletje dat hij klaar was.
Dus onder werktijd even mijn auto op wezen halen.
Pffff die gasten kunnen wel spuiten zeg.
Je ziet er echt totaal niks van. Alsof hij zo uit de fabriek rolt.
Ben weer helemaal blij. :D

Nu nog wat mooi weer erbij.
Wil de Porsche wielen er eens onder hebben en zien hoe het staat en of het dan nog rijdbaar is.
Want de auto komt wel weer iets lager te liggen door de bandenmaat.
Origineel is 205-45-16 en om die Porsche wielen ligt 195-45-16.
Mijn bodemvrijheid gemeten tussen bodemplaat en wegdek is op dit moment 5,3cm.
En ben ook benieuwd hoe de wielkasten achter opgevuld staan.....of juist niet.
Ben ondertussen ook mijn ogen aan het open houden voor 17".

Binnenkort wat foto's.

Omdat ik ook tussendoor naar een setje 17 inch aan het rondkijken ben.....heb ik een beetje zitten fotoshoppen.
Evolution S038 17" zwart hart met rvs rand en een setje Audi Parabolen.wat vinden jullie?

FotoLRP68T7H-1.jpg

Foto7ZZVXXHT-1.jpg

Ik zou persoonlijk voor de evolutions gaan onder je GTI. De parabolen staan ook erg dik maar die zie je ondertussen steeds vaker. Maar wat is er gebeurd met je Porsche velgen of ben ik nou in de war?

Mocht je voor de evo's gaan dan zou idd zoals johan ook al zei een zwart dak en zwarte spiegels niet misstaan ( heb vernomen uit je topic dat je kind aan huis bent bij je spuiter ;) )

Maik zei:
Ik zou persoonlijk voor de evolutions gaan onder je GTI. De parabolen staan ook erg dik maar die zie je ondertussen steeds vaker. Maar wat is er gebeurd met je Porsche velgen of ben ik nou in de war?

Mocht je voor de evo's gaan dan zou idd zoals johan ook al zei een zwart dak en zwarte spiegels niet misstaan ( heb vernomen uit je topic dat je kind aan huis bent bij je spuiter ;) )

Met de Porsche wielen is niks gebeurd.
Ik wil ze (als er komend weekend niks tussenkomt) er wel even onder schroeven hoe het zal staan en uiteraard even een foto maken en plaatsen.
Ik rij nu met de originele 16" GTI velgen met 205-45-16 er omheen.
Om die Porsche wielen (ook 16") liggen 195-45-16 banden.
Dat betekent dat de auto ook nog lager komt te liggen. (ik heb nu onder de bodemplaat 5,3cm speling)
Dat word dan zo ie zo minder dan 5cm en aan de achterkant kan ik niet meer lager met mijn schroefset. Het wiel zal de wielkast achter minder opvullen.
Dus vandaar dat ik ondertussen naar een setje 17" aan het kijken ben.

ik denk dat de bodemspeling wel genoeg is.
heb met de 6n ook wel s zo laag gereden.
was gewoon goed te doen,
alleen die eieren en spoorvorming is hier en daar een probleem.
drempels gaan wel.

verder ben ik meer van die 2e set audi velgen parabool.
vind ze gewoon strakker.
niet zo druk als die andere.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Maik zei:
Heb je al een keuze kunnen maken ;)

Ja dat denk ik wel.
De planning is om zaterdag de Porsche wielen er even onder te doen en dan de grote knoop door hakken.

Ik heb al een aanvraag gedaan naar de Evo's en heb ook al bericht terug.
Die zijn op het moment heel slecht leverbaar met dat zwarte hart.
Het bedrijf kwam met een soort van vervanger: Team Dynamics Mesh 3.
http://www.gkb-import.nl/teamdynamics/v ... black.html
Die zien er precies het zelfde uit en zijn wel snel te leveren.

Ben bang dat het dit setje zal gaan worden maar zoals gezegd dat zien we zaterdag. ;)

Vanmorgen eerst de Porsche wielen opgepoetst met Unipol en na het eten maar eens begonnen met omwisselen.
Even voor de duidelijkheid...de originele wielen zijn dus 6,5Jx16 ET38 5x100 met 205-45-16 er omheen.
De Porsche wielen zijn 7Jx16 ET65 5x130 met 195-45-16 er omheen.
Adapters aan de voorkant zijn 25mm en achter 30mm.
Door de bandenmaat komt de auto een halve cm lager te liggen en geeft ook iets meer ruimte in de wielkast dan met de originele wielen.

Als je er zo langs kijkt denk je misschien van mwa staat wel netjes.

FotoJGXHREIF-1.jpg

Hier denk je waarschijnlijk van hmm mag wel een beetje zakken aan de achterkant.

FotoUFJCQMGF-1.jpg

En als je er zo tegenaan kijkt heb je zoiets van...wanneer ga je hem verlagen?

Foto6DU6QLQH-1.jpg

Probleem is dat ik achter niet lager kan met mijn schroefset en voor niet lager wil.
Ik reed gisteren door een winkelcentrum heen (met originele wielen) en het wegdek was zo slecht nog niet maar ik zat toch een paar keer met de bodemplaat aan de grond.

De wielen staan misschien niet eens zo verkeerd maar ik word er zelf nog niet echt wild van.
Ze liggen inmiddels weer veilig opgeborgen en ik ga een setje 17" bestellen.
Niet die Evo's omdat die op het ogenblik slecht leverbaar zijn.
Ik ga voor een set die er wel heel erg veel op lijkt: Team Dynamics Mesh 3: http://jantes-en-ligne.com/Photos/TeamD ... tBlack.jpg
Maandag even bestellen. ;)

p.s. de Porsche wielen zijn niet te koop. ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!