Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Update, foto's zeggen meer dan woorden:

Kontupgrade_01.jpg


Kontupgrade_02.jpg


Kontupgrade_03.jpg


Achterspoiler_002.jpg


En het laatste deel van mn stoelverwarming binnen, de matten (2x zitting 2x rugleuning) dus kan er eerdags ook in!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Hoever je op een tank komt hangt ook erg af van hoe je rechtervoet reageert natuurlijk ;) maar blijft het wel zo: Polo is een relatief klein wagentje met lekker wat vermogen (afgezien van de basis-uitvoeringen natuurlijk Stick Out Tongue) dus kan prima zuinig rijden Stick Out Tongue
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Zo Johan,

Ik moet je nageven... Echt super man!!!!
Ik heb thuis een polo 9n uit 2001/2002. Hij is op het moment nog van mn vader. Maar alstie over een paar maanden de nieuwe polo gaat halen, dan is de 9n voor mij...

Ik zou ook heel wat leuks willen doen. Die facelift lijkt mij echt super!!! (Zou je het niet leuk vinden om ons hierbij tips te geven, of nog beter... Een helpend hand toesteken?).

En waar hebie die stuur vandaan kunnen halen? Ik heb overal gezocht, maar nergens iets gevonden...
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Hey Johan jij hebt aardig wat werk in je autootje zitten! Mooi naar 9n3 omgebouwd dat ziet er wel super uit! En ik vroeg me eigenlijk af of

Ombouw_33.jpg


op deze foto nu 17 o 18" velgen zijn bij jou?
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

haha idd ja, zoals je ziet, als een auto wat verlaagd is dat je wielen ook al erg groot lijken! :)

wat betreft de ombouw, is allemaal mogelijk, de ombouw zelf kan ik evnt ook voor je doen, maar moet je wel naar purmerend voor komen dan ;)

ik kan ook alsje zelf handig bent eerdags even de howto's gaan maken daarvoor die dan hier op de site komen!

wat betreft veel van mijn onderdelen, ebay.de is mn grootste vriend ;) daar staan zat van die sturen tekoop zowiezo!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Johan zei:
haha idd ja, zoals je ziet, als een auto wat verlaagd is dat je wielen ook al erg groot lijken! :)

wat betreft de ombouw, is allemaal mogelijk, de ombouw zelf kan ik evnt ook voor je doen, maar moet je wel naar purmerend voor komen dan ;)

ik kan ook alsje zelf handig bent eerdags even de howto's gaan maken daarvoor die dan hier op de site komen!

wat betreft veel van mijn onderdelen, ebay.de is mn grootste vriend ;) daar staan zat van die sturen tekoop zowiezo!
Heb je voor die ombouw alleen ander plaatwerk nodig of heb je er ook bijv andere binnen balken i n moetne maken? Dat was me niet helemaal duidelijk :+
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

17" ziet er inderdaad prima uit! En de jouwe is 5cm gezakt?

laat maar ik zie het al.. 4,5 cm eibach verlagings veren.. Waar heb je die op de kop getikt? Want zoiets kost maar iets van 100 euro voor alle wielen ofniet
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Johan zei:
haha idd ja, zoals je ziet, als een auto wat verlaagd is dat je wielen ook al erg groot lijken! :)

wat betreft de ombouw, is allemaal mogelijk, de ombouw zelf kan ik evnt ook voor je doen, maar moet je wel naar purmerend voor komen dan ;)

ik kan ook alsje zelf handig bent eerdags even de howto's gaan maken daarvoor die dan hier op de site komen!

wat betreft veel van mijn onderdelen, ebay.de is mn grootste vriend ;) daar staan zat van die sturen tekoop zowiezo!

Thnx alvast! Maar het wordt voor mij zowieso eerst even sparen... En wachten tot we de nieuwe auto in huis hebben... Ik weet zker dat mn paps het niet zo'n goed idee vindt om het om te bouwen...

Maarre.. ik heb zo'n vraagbaak ligge, dus als het alleen boutjes en moertjes losdraaien is, dan is dat geen probleem... Maar ik las dat je in t chassis moet slijpen... Hoelang was je ermee bezig geweest?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!