Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

We gaan m denk ik rond december pas bestellen... Hij wilt wachten op die ene 1.2 tsi ofzoiets...

En bovendien hebben we slechte ervaring gehad met deze 9N toen hij net nieuw was... Allemaal dingen stuk die normaliter veel langer mee horen....

Maar hebie een lijstje van de onderdelen die ik nodig heb voor de facelift? Dan ken ik alvast beetje op zoek gaan... :mrgreen:
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

- 1x motorkap
- 2x koplamp
- 2x zijscherm
- 1x voorfront (kunstof paneel waar je radiateur inhangt) let wel op dat je de goede besteld! (verschil benzine/diesel)
- 2x kapje die je spiegel verlengt in je zijscherm zal maar zeggen
- voorbumper
- grill
- onderste grills
- onderlip

koplampen heb ik met de tijd missch wel voor je aangezien ik toch op zoek ga naar gti exemplaren ;)
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Hey Johan,

waar had jij die verlagingsveren van jou besteld? Ik wil volgende week mijn veren en wielen gaan bestellen. De velgen weet ik al waar ik ze haal maar ik kom er niet echt uit met die veren.

Ik ben straks bij een zaak geweest daar konden ze maar 3,5cm verlangingsveren bestellen... voor mijn 1.2 12V . En op internet zie ik 5cm staan?

Maar ik wil ook 4,5 cm net als jou :+ weet jij waar ik die kan bestellen? Het kutte ook is dat ik zelf niet goed weet of echt er o pmoet letten dat ik een 1.2 12v heb want op sommige internetsites zie ik dat ze van polo 9N alles hetzelfde rekenen :S
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Johan zei:
dat zijn dezelfde veren allemaal, alleen van een TDI/GTI zijn ze anders!
mijne had ik via iemand gekocht (nieuw in doos) die ze nooit onder zn polo had geplaatst (polo was verkocht)

mijn veren zijn er over 1,5 week allemaal onderuit en is nog in zeer goede staat (geen roest nog erop, lak zit er ook nog goed op) bieden kan via PB ;)

Echt waar.. dus jij doet die 4,5 cm's weg?? Ik doe je wel een leuk bodje dan :). En waar woon je dan haal ik ze wel op?

Zou ook wel een fotootje dan willen zien.. maar 90% kans dat ik ze toch wil en over de prijs komen we wel uit! :)
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

@ superdude: ik heb ze via ebay gekocht, kwa prijs liggen die zo tussen de 100 en 200euro met lichte schade (excl verzendkosten naar NL) je kan ze ook bij de dealer bestellen maar hou er rekening mee dat je voor voor + achter dan zo'n 1000eu kwijt ben incl roostertjes etc en dan moet het nog gespoten!

@flying: ik voeg je toe op msn, praat ff makkelijker, iig kwa aslast mag je zo hoog zitten als je wilt, het gaat alleen om MAXIMALE belasting, alsje hem hoger belast zou de veer kunnen breken
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Hehe jaah je kan niet alles tegelijk tuurlijk... Maar je rijdt wel zo rond dan?

Tot 1 oktober kan ik niet wachten eignelijk ik denk ga dan maar op zoek naar een ander setje veren denk ik zo :eek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!