Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Updates:

Mn gasdemper van mn 9n motorkap weer aan de 9n3 motorkap aangepast!


Us blinker modules gemonteerd!


Zo gekocht:


Na een klein beetje schoonmaken zo, voor ik ze monteer spuit ik ze nog ff goed schoon!


links:
filmpje usblinker: http://www.youtube.com/watch?v=mF-qStFPkUo

Spoedig een Achterklepspoiler bestellen, dan gaan er wat delen naar de spuiter en heb ik weer updates!! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

mooie updates,
vlgns mij kan je bij de 9n3 us blinkers via vagcom aanzetten,
kan bij een golf 5 in ieder geval zeker.
staat op t engelse mkv forum.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

kan idd bij de 9n3 niet doordat de koplampen niet door canbus geregeld worden.

ps. Worden die module bij jouw warm? (na zeg 30 min of een uur rijden ofzo?)
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

ik heb er nog niet op gelet, zal volgende keer eens kijken als ik een lang stuk gereden heb..

maar wordt dat zowiezo niet warm door de warmte van je motor/radiateur?

edit:

het zou trouwens heel goed kunnen bedenk ik me net, er zit namelijk een weerstand in die de helft van het vermogen van je lamp opneemt (om dus te zorgen dat die zwak gaat branden ipv op 21watt)
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Johan zei:
ik heb er nog niet op gelet, zal volgende keer eens kijken als ik een lang stuk gereden heb..

maar wordt dat zowiezo niet warm door de warmte van je motor/radiateur?

edit:

het zou trouwens heel goed kunnen bedenk ik me net, er zit namelijk een weerstand in die de helft van het vermogen van je lamp opneemt (om dus te zorgen dat die zwak gaat branden ipv op 21watt)

ai idd ik zal het ff duidelijker vragen:

het gaat mij idd om de warmte van de module zelf. ik snap (zelf eerst niet aan gedacht idd :oops: ) dat ie van het blok warm word.

Het verhaal van de weerstand hoop ik niet voor je :O dat is met de module die jij laat zien niet te koelen. Het is hoogst waarschijnlijk een Pulse Width Modulation concept (pwm) dan is het goed te doen. Ben zelf zo'n module aan het ontwerpen en zit daar nu zelfs al met de warmte te stoeien ... vandaar mijn interesse ;)

ben er ook nog niet uit hoe ik de knipperfunctie erbij ga gooien om hetzelfde effect als jij te krijgen :S
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

al gedacht aan de optie om de boel via een duty-cycle aan te sturen? of is dit niet mogelijk (ben geen electronica techneut Stick Out Tongue )

echter weet ik dat er iemand bij de duitse buren zowiezo wel met een weerstand werkt, heb daar eventueel ook een schema van voor je..

in elk geval, met de module's die ik heb rijden er al vele mensen rond en heb verder nog geen klachten gehoord/gelezen..
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

duty-cycle = pwm ;)

nja weerstand kan ik je je echt gewoon AFraden betekend dat je bijna 10W in warmte verstookt.

maar idd hoor nog geen mensen klagen, nico reed er ook mee rond dacht ik.
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

ah ok weer wat geleerd ;) weet wel wat het allemaal inhoud, maar technische electronicatermen ken ik niet.. omdat ik als monteur ook wel eens duty-cycles tegenkom weet ik wel wat dat allemaal is ;)

als jouw manier gaat werken zou ik ook liever dat willen hebben, mocht je er zelf een ontwikkelen heb ik daar zeker intresse in of alsje een bouwhandleiding maakt dat het misschien zelf te doen is..
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Bij jou zie je heel mooi eventjes iets wat ik wel jammer vind aan de gril/motorkap van VW... Door het logo erop heb je een kleine uitsparing in de motorkap zitten waardoor een gril zonder merklogo direct heel erg opvalt ;)

Wat dat aangaat is het zwart gespoten VW logo een slimme oplossing ;) Valt dat hoekje niet op. Netjes verbouwd bakkie verders!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Spullen van de spuiter terug, zitten paar kleine schoonheidsfoutjes op, maar so be it!
Achterspoiler_001.jpg


Cup_Achterbumper_04.jpg


En ben bezig geweest om mn achterramen te tinten met 60%, echter wil mn achterklep niet lukken, ben bang dat hier een prof. voor ingeschakeld moet worden! echter zijn de achter zijramen wel heel goed gelukt!
Ramentint_01.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!