Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Ja, hij is mijn collega van de receptie bij Toyota/Suzuki :)

Hij zocht iets wat goedkoper was (in verbruik) als zijn Alfa Romeo 145 (boxer motor) die rijdt 2x zo duur als mijn Polo Big Grin

Vrijdag a.s. wordt de Polo overgeschreven, had gisteren avond alvast mijn audio deels uitgebouwd, vanavond of morgen nog even verder met de speakers wisselen en de plus en min kabel demonteren!
 
Even wat updates m.b.t. deze Polo, leuk wellicht om even te delen.

Ik heb deze destijds aan mijn collega verkocht, heeft er een jaar of 2 mee gereden en toen verkocht aan mijn neefje, die heeft hem vrij snel weggedaan voor een 6R BM en is toen ergens richting Rotterdam / Dongen bij iemand beland (eigenaar van een autobedrijf). Deze heeft er bij ~ 210.000km een andere motor in gemonteerd i.v.m. kantelende zuigers. De Polo is bij die eigenaar nog wat aangepakt, GTI sierstuk op de Remus demper gelast, Cup Edition velgen zwart gespoten, diverse interieurdelen gespoten om bijpassend bij de GTI hemel te maken.

Toen de auto weer aangeboden werd op Marktplaats heeft mijn jongere neefje (broertje van degene die hem eerst had) hem gekocht, hij had alleen een bedrijfswagen nodig voor zijn eigen bedrijf en toen is de Polo weer bij zijn broer beland (reed zijn vriendin mee) en omdat daar een baby op komst is en een praktischere auto nodig is is de auto nu aan iemand in het oosten van het land c.q. Duitse grens verkocht.

Leuk aan dat is dat ik heb vernomen dat de Polo helemaal opgeknapt gaat worden, zaten her en der wat schades op, deze worden weggewerkt en opnieuw gespoten, de velgen (stoeprand schade) worden weer hersteld en leukste van alles; er komt een 1.8 20VT motor in, waarmee het straks *bijna* een 'echte' Cup Edition gaat worden.

Hoop stiekem dat de nieuwe eigenaar zich ooit nog eens hier meldt, hij had wel beloofd wat progress/foto's te delen met mijn neefje :)

Nog even foto van hoe die er nu als laatst bij stond;
20210522_161109.jpg
20210522_161055.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!