Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Mijn complimenten johan je hebt er egt een vette bak van gemaakt! zou je mijn mischiem een how to kunnen sturen hoe je een golf 5 gti stuur erin maskt en wat ik allemaal nodig heb. zou mijm heel gelukig maken!
 
Je hebt een Golf 5 stuur nodig inclusief airbag (als het goed is heb jij 4 spaken op je stuur, de golf maar 3) verder moet je alleen je draad van de toeter verlengen.

Een handleiding maken van werkzaamheden met Airbags lijkt mij niet echt verantwoord, als je niet weet hoe zo iets los moet zou ik er NIET aan beginnen (of het dus laten doen), kijk maar eens op YouTube hoe hard die dingen af gaan, ik wil geen gewonden op mijn geweten hebben! ;)

Bieden op mijn stuur mag, let wel: gaat alleen per set (stuur + handremhoes + versnellingspook omdat deze alle rode stiksels hebben!) en met inruil van originele delen!
 
Wauw, wat een fantastische auto! Ziet er echt heel indrukwekkend uit. Ga deze auto zeker in de gaten houden, maar vind deze auto eigenlijk 100% klaar! Super mooi gedaan!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!