Jim's Polo6R PepperGrey

Lekker van het panoramadak genieten met dit weer.

sh8eaxmw.jpeg

ddont6mw5ocs.jpeg
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en kawazxr
erg mooi, zeker dat schuifdak. Je velgen zou je kunnen afdekken met metaalvernis van flexa of blanke tectyl, als dit dat ooit lelijk gaat worden na lange tijd is terpentine de vloeistof waar je het gemakkelijk mee kunt verwijderen, dan poetsen en gewoon opnieuw. Hoef je niet maandelijks te poetsen.

Als je toch wilt poetsen kun je Collinite 845 proberen, komt oorspronkelijk uit de industrie, borgt tot een half jaar.

Succes, Laurens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Mooi gedaan met je velgen, maar trek dat R-Line logo eens uit je gril, dit is beetje wannabe.
Als hij dat mooi vind is dat toch echt zijn ding, het is zijn auto.
Kan het zelfde over jou zeggen met golf 7 u led terwijl je een polo hebt, beetje golf 7 wannabe, maar dat doen we niet want ieder heeft zo zijn eigen smaak toch.
laat daarom iedereen zijn ding doen.
sorry voor OT, verder mooie auto, en je velgen zijn zeer dik geworden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
@bartjuu wat jij vind interesseert me niet. Jou koplampen zijn idd meer wannabe dan mijn r-line logotje. Ik ga daar toch ook niet over klagen in jou voorstel topic. Laat iedereen in zijn waarden, en lekker doen wat hij of zij wilt doen aan z’n auto. Fijne zondag verder.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88 en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!