Jim's Polo6R PepperGrey

Helaas trof ik mijn polo zo aan:(
2i6z5o6.jpg
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Klopt, linker achterruit met baksteen in gegooid ja. Ze hebben me waarschijnlijk zien aankomen waardoor ze geen tijd hebben gehad om de navigatie eruit te halen. Helaas had ik op dat moment nog niet door dat er iemand in mijn auto zat. Heb al aangiften gedaan, en als het goed is zijn er camerabeelden.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Vandaag begonnen aan een nieuw project. Het herstellen van mijn rotor velgen. Ik heb er 2 ooits laten herstellen. Na enige tijd ging de blanke lak los laten zoals te zien is op de foto.
hvu94im7.jpeg


Nu ben ik begonnen met het herstellen van de eerste velg. Deze had ook stoeprandschade.
kekttzf70b.jpeg


Als eerst de blankelak verwijderd met verfafbijts van de gamma. Toen begonnen met korrel 180 pads te schuren, steeds fijner schuur papier gebruiken tot korrel 800. Na korrel 800 gebruik je korrel 1000 en 2000 deze 2 doe je nat schuren. Hierna de randen polijsten en ze zijn als nieuw. Zie het resultaat.

sc595vry0mw78.jpeg

Dit was de plek van de stoeprandschade.

sr1i2b.jpeg


l6qjyf504.jpeg


Uiteindelijk zeer tevreden over het eindresultaat. Ik twijfel nu alleen nog of ik er blankelak over heen moet spuiten, ben bang dat het weer gaat loslaten. Op internet staat ook dat de hechting van blankelak op gepolijst aluminium erg slecht is. Wat zouden jullie doen?
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407, dov en HoMi
Vandaag begonnen aan een nieuw project. Het herstellen van mijn rotor velgen. Ik heb er 2 ooits laten herstellen. Na enige tijd ging de blanke lak los laten zoals te zien is op de foto.
hvu94im7.jpeg


Nu ben ik begonnen met het herstellen van de eerste velg. Deze had ook stoeprandschade.
kekttzf70b.jpeg


Als eerst de blankelak verwijderd met verfafbijts van de gamma. Toen begonnen met korrel 180 pads te schuren, steeds fijner schuur papier gebruiken tot korrel 800. Na korrel 800 gebruik je korrel 1000 en 2000 deze 2 doe je nat schuren. Hierna de randen polijsten en ze zijn als nieuw. Zie het resultaat.

sc595vry0mw78.jpeg

Dit was de plek van de stoeprandschade.

sr1i2b.jpeg


l6qjyf504.jpeg


Uiteindelijk zeer tevreden over het eindresultaat. Ik twijfel nu alleen nog of ik er blankelak over heen moet spuiten, ben bang dat het weer gaat loslaten. Op internet staat ook dat de hechting van blankelak op gepolijst aluminium erg slecht is. Wat zouden jullie doen?


Bizar dat dit zo netjes geworden is, dacht dat dit niet mogelijk was met gepolijste velgen.. Maar blijkbaar wel!
Super netjes!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!