Jim's Polo6R PepperGrey

jimendes

Actief lid
110
90
28
Hallo allemaal,

Wil me even voorstellen hier op het forum. Na in het verleden een Golf5 GTI en een Golf 6 te hebben gereden, ben ik sinds kort op het kleine broertje overgestapt namelijk de Polo6R1.2

uitrusting van de Polo:
- Kleur: Pepper Grey
- 5 deurs
- Cruise Control
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Regensensoren
- Lederen stuur, handrem- en versnellingspookhoes
- Elektrische ramen voor en achter
- Parkeersensoren achter
- Radio RCD 310
- Aux aansluiting
- Winterpakket (verwarmbare voorstoelen, ruitensproeiers automatisch verwarmd en koplampreinigingsinstallatie)
- Sportstoelen met alcantara
- Midden armsteun
- Led kenteken en interieur verlichting
- Panoramadak
- 17inch Audi Rotors


mdsacs3xivovc.55.08.png

cl29v3cyp3iko.jpg
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Gefeliciteerd met deze hele mooie complete Polo goede kleur en dikke velgen.
Veel veilige kilometers en natuurlijk genoeg rijplezier met je nieuwe aanwinst :cool:
 
Volvo  -  - 
Klopt, mijn andere auto's waren ook verlaagd met eibachsport veren. Alleen bij mij in de buurt zijn veel hoge drempels dan is het gewoon niet prettig als je er elke dag mee temaken hebt. Maar wie weet!:tonguewink:
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Klopt, mijn andere auto's waren ook verlaagd met eibachsport veren. Alleen bij mij in de buurt zijn veel hoge drempels dan is het gewoon niet prettig als je er elke dag mee temaken hebt. Maar wie weet!:tonguewink:

A joh, rustig rijden = langer onderweg = meer tijd om te genieten van je auto haha.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!