dennis1506nl
Nieuw lid
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1
mooie auto
ga zo door inderdaad dan zal het echt wel een bommetje worden 
mooie auto

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bluepolo6r zei:ziet er mooi uit met die zwarte velgen![]()
die foto's zijn in drunen gemaakt of nie![]()
Bluemotionracer zei:Ziet er vet uit.
Zie dat er op mijn Polo een andere achterklep spoiler zit.
![]()
MyPoloCandy zei:Bedankt voor alle positieve reacties, ik vind het zelf ook wel een geslaagde combi!.
Ik heb afgelopen weekend de audio maar eens onder handen laten nemen, nieuwe compo en een kleine sub voor onder de stoel. Klinkt wel lekker nu moet ik zeggen. Caradio Drunen, uistekende service en vakmanschap. Ben er erg over te spreken!.
bluepolo6r zei:ziet er mooi uit met die zwarte velgen![]()
die foto's zijn in drunen gemaakt of nie![]()
Die foto's zijn inderdaad genomen in Drunen city, langs de snelweg.
MyPoloCandy zei:Yep een Bluemo heeft inderdaad een achterspoiler voor de aerodynamica.
Ik heb de Pioneer TXW11A, prima sub ben er erg tevreden over!. Goed ter ondersteuning van het geluid, niet om de halve buurt mee uit bed te beuken.
Ik heb voor de sub €110 betaald en de inbouw was €60, tweeters van Earthquake kosten €22. Hele nette prijzen vind ik zelf!.
MyPoloCandy zei:@Johan: Bedankt!.
MyPoloCandy zei:De foto's volgen!!
KYC zei:MyPoloCandy
ik bedoelde de audio zaakjes etc...ik wou wat gaan rondvragen hoe duur dat ongein nou kost om je audio installatie (Speakers, klein subje onder je stoel en versterker?) incl. Inbouw...
ben toch bang dat het wel 300-400 euro gaat kosten...![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.