Jeffrey, Polo 9n3 air inbouw p8

Haha ik heb de oude platen van de week weggegooid. Ze waren teruggevonden in ede. Ik heb rdw gebeld en Gé mailt. Maar ze willen het 1tje niet van mijn kentekenplaten afhalen. Ze maken ook geen uitzondering voor mij :( . Mja toen ergerde ik me dood dat m'n schroefset voor niet lager kon. Waardoor er voor 2 cm tussen de wielkast en de band zat. En achter dat hij wel mooi aansloot. Toen toch maar gekozen voor airride. Set is besteld. En duurt nog ongeveer 3 weken voordat hij binnen in. Ik kan niet wachten Big Grin van de winter gaat de auto naar de spuiter. Om krasjes en steenslag te bewerken. En dan volgendjaar in het voorjaar, waarschijnlijk de auto in het leer steken. En daartussen wil ik nog de kentekenplaat op een andere plek hebben. Zodat dat stuk wat dan uitsteekt, met plastIc lassen weg kan. Zo dat waren de plannen voor voorlopig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Airride bedoel je Maik? Ik heb de basic van rras, en die begint bij 1695, excl. Inbouw. En later als het bevalt wil ik hem nog wel uitbreiden met automatisch ontwateringssysteem en dikkere slangen.
 
airride nice!! :), benieuwd hoe het op een polo staat.
heb je trouwens je hulpveren al verwijderd om lager te komen?

Het nadeel is dat als je de hulpveren er tussen uit laat, dat het APK afkeur is. Maar vind het wel zonde van vmaxx dat het laagste voor, met hulpveer, 2 cm tussen mijn wielkast en band is. Terwijl dat achter niet zo is.
 
hulpveren zijn er bij mij ook tussenuit en gewoon apk ;) zolang de veer geen speelruimte heeft is het goed en anders ff iets opschroeven voor de apk.
alleen kan nu nog niet max laag door me aandrijfassen.
laat jij je polo notchen nu je voor airride gaat?
 
De 28ste word de airride opgehaald bij rras in België. Zodra die binnen is wordt ik gebeld voor een afspraak van het monteren ervan. Tevens worden dan de gespoten gti skirts gemonteerd. I cant wait Big Grin
 
otnt7c-1.jpg

2djt11g-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!