Jeffrey, Polo 9n3 air inbouw p8

Hoe rijd dat nou? Merk je veel verschil ten opzichte van je vorige vering?

Aangezien m'n vmaxx best stroef was, merk ik niet echt super veel verschil. Omdat je op balgen rijd, moet dat ook iets confortabeler zijn. Aan de voorkant zitten verstelbare koni dempers. Die in hardheid verstelbaar zijn. Van de week nog ff verder cruisen en uitproberen. Maar ik merk niet echt super veel verschil.
 
Hier nog een paar foto's van onze kant.. (instagram, vandaar de kwaliteit)
Jeffrey, veel succes ermee!!

sized_IMG20120805WA0007-1.jpg

sized_IMG20120805WA0006-1.jpg

sized_IMG20120805WA0004-1.jpg
 
2078huw-1.jpg

Hier een foto van mijn dashboard. De knoppen en de meters. De meters zijn blauw verlicht. Precies zoals de snelheidsmeters. Onder de handrem zit een knopje waarmee de compressor aan en uit kan. Dat is omdat hij dan Snachts niet kan aanspringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit er netjes in zo! Is het niks om je compressor en tank in de reservewielbak te maken? Dan heb je plaats over en hoor je de compresser ook niet :)

Ja daar heb ik ook over nazitten te denken. Maar dan moet je ventilatoren enzo erin zetten. Dus vond dit voor voorlopig de beste optie. Ook omdat je nu overal bij kan. Binnenkort ff een automatisch ontwateringssysteem bestellen. Deze gooit al het water wat er uit de leidingen er door heen gaat er aan de onderkant weer uit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!