Jeffrey, Polo 9n3 air inbouw p8

Zit er netjes in zo! Is het niks om je compressor en tank in de reservewielbak te maken? Dan heb je plaats over en hoor je de compresser ook niet :)

Ja daar heb ik ook over nazitten te denken. Maar dan moet je ventilatoren enzo erin zetten. Dus vond dit voor voorlopig de beste optie. Ook omdat je nu overal bij kan. Binnenkort ff een automatisch ontwateringssysteem bestellen. Deze gooit al het water wat er uit de leidingen er door heen gaat er aan de onderkant weer uit.
 
Nice echt vet ben alleen benieuwd hoe je voor zit met je draagarmen en aandrijfas.
Ga binnekort ook beginnen met alles inbouwen dus was ik wel nieuwsgierig naar Stick Out Tongue

Bij mij is die niet geknotcht. Als hij laag ligt rust hij op het chassis. Maar aangezien ik tog niet zo super laag rijd hoefde dat niet gebeuren. Her bedrijf vertelde dat dat niet veel gebeurde. Alle kleppen heb ik achter het paneel zitten op de achterbank. Succes met inbouwen. Stuur maar ff paar foto's als het klaar is. Ben benieuwd Big Grin
 
Echt knap op air! Dat is het voordeel aan de Polo 9n(3), Ibiza en het Faabje dat ze niet te laag gaan, zelfs in combinatie met air. Dit is mooi laag en niet te waar je velg voor de helft in de wielkas verdwijnt bij wijze van spreken.

Thnx, hij kon nog lager. Maar dan moesten de poten ingekort worden. Poten van rras staan bekend dat ze iets korter zijn dan bijv. Die van bss.
 
Die pics van streetcustoms zijn om te kwijlen! Wou dat ik het geld er ook voor had Big Grin Ofja, dat de air er niet elk jaar onderuit zou moeten voor de keuring hier zou eigenlijk voor mij al genoeg reden zijn om te sparen en het ook te kopen Stick Out Tongue
 
enorm mis,
bank maten komen totaal niet overeen,
bevestigings punten zijn totaal anders.
oftewel het is erg veel werk.
maar het kan wel.
meen dat de golf bank zelfs smaller is als die van een polo,
maar met wat naai werk zie je er niks van, zolang die recht staat.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!