Jeffrey, Polo 9n3 air inbouw p8

Hallo Big Grin
Ik ben Jeffrey 22 jaar oud, en kom uit Elst (tussen Arnhem en Nijmegen)
Donderdag ga ik mijn polo 9n3 ophalen bj 2006 en 60.000 kilometer op de teller het is een 1.4 75 pk. Heb al aardig wat plannen met wat ik ga veranderen. Mijn eerste vraag aan jullie is de velgenmaat, wat zijn de perfecte maten voor de Polo? 16 inch of 17 inch ik wil wel lekker laag met de auto. Hoop snel wat te horen, en foto's volgen snel Big Grin
Grt Jeffrey
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Polo 9n3

Okee thnx :) ik zat zelf te denken aan c2's 16 inch omdat ik dacht dat 17 inch te groot was, verder wil ik mijn achterklep cleanen, gti interieur erin, hebben ze ook onderlipjes die passen? Nja ik zal het forum goed in de gaten houden. En hoop dat ik nog heel veel van jullie kan leren. Big Grin
 
Re: Polo 9n3

Volgens mij had John de porsche C2 velgen even onder zijn GTI.
Maar daar werd niemand echt warm van.
Ik zou eerst ff een fotosjopje maken!

Verder leuke plannen! We zien de foto's wel verschijnen ;)
 
Re: Polo 9n3

heb op internet nog een paar mooie velgen gezien, zal me broertje van de week eens aan het werk zetten met photoshop. Zal van de week ff foto's maken, en zal de photoshop plaatjes ook wel ff laten zien :)
 
Re: Polo 9n3

Zo de lupo ingeruild voor de polo 9n3, phuu wat is dat een wereld van verschil, het rijd echt heerlijk Big Grin Nu eerst voor de velgen kijken. Weten jullie of Audi tt parabolen gaan passen met de maten, 205/40/17 7,5 Et 35 Of moet je dan meer getrokken banden monteren? (sorry snap af en toe helemaal niks van velgen en banden matenStick Out Tongue). Maandag maar eerst de letters en cijfers van de achterklep afhalen. En dan velgen kijken en de schroefset monteren. Dan maar naar de polo meeting om eens wat iedeen op te doen :cool: Heb dr nu al zin in, owjah zal Maandag eens ff wat foto's maken. grt
 
Re: Jeffrey, Polo 9n3 1.4 16V

Zo vandaag maar eens 2 bezig geweest met poetsen, en bezig geweest met de letters van de achterklep af te halen. Maar het restultaat mag er zijn Big Grin Nog ff snel 2 foto's gemaakt. Sorry voor de slechte telefoon kwaliteit foto's. Volgende week ff kijken voor een andere kentekenhouder voor de achterkant. En voor gedrukte kentekenplaten. Ben tevens ook bezig met audi tt parabolen. Ik weet het het is niet orgineel, maar ik vindt het echt een super vette combinatie. Gaan deze maten passen i.c.m. een schroefset die aardig laag moet komen?? En owjah heb ook al iemand gevonden die de schroefset wilt monteren. Dus die gaat er ongeveer in Maart onderkomen, tegelijk met de velgen. De schroefset zal ook in de komende weken besteld worden. Heb ook nog een mooie einddemper gezien met 2 pijpjes. Zal binnenkort eens informeren ofdat ie niet teveel lawaai maakt. Want dat hoeft van mij niet zo onder een 1.4.
FotoO3WGVXPO-1.jpg

FotoCW7OOQOK-1.jpg

En owjah ook nog maar een foto van mijn Lupo. Een foto van de voorkant kreeg ik er niet op. Maar hij heeft een zwarte motorkap met booskijkers en een zwart dak (had verwacht dat het vetter zou staan) maar dat zal je niet op de Polo terugzien. De Polo wil ik vooral laag, mooie velgen en meer cleanen:)
FotoNIXYST3T-1.jpg
 
Re: Jeffrey, Polo 9n3 1.4 16V

HELP HELP Stick Out Tongue Zo de audi tt parabolen liggen in huis, met de maten 205/40 17 inch. 7,5 . et 35. Hoever zou ik dan kunnen zakken met de wagen zonder de boel kapot te rijden? Zodra ik het weet kan ik de schroefset bestellen :)
 
Re: Jeffrey, Polo 9n3 1.4 16V

Vorige week mijn velgen opgehaald. Heb alleen een foto van de velgen van de verkoper onder z'n mk3. Afgelopen zaterdag de schroefset besteld. En nu maar wachten op de meeting. Om ideën op te doen.
1269-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!