Jarno :: 1995 Volkswagen Polo 6N

Inderdaad, vandaar dat ik het ook erg leuk vond Johan. Maar alsnog blijft het rijdend een Golf aftroeven leuker dan met een beker. De blikken van verbazing af en toe tijdens de Worthersee blijven briljant. Kerels in een flink gekietelde VR6T die continue in de binnenspiegel blijven kijken waarom ze dat lullige 6N'etje niet afgeschud krijgen zal me de rest van me leven een grote grijns op het gezicht laten zetten, haha!

Geweldig, z'n wolf in schaapskleren
 
@ Gewoonjan: inderdaad, maar alsnog worden de oudere Polo-modellen door veel mensen alsnog als boodschappenkarretje of vrouwenwagentje gezien, en vooral Duitsers kunnen het dan niet hebben dat je ze met een Polootje bijbeent en voorbij komt zetten. Dan trap ik liever nog eens het gas in met bv Gerwin naast me, dan komt er tegen de tijd dat hij weer bij is een duimpje omhoog met een grote glimlach, en kun je er nog ff leuk slap over na-ouwehoeren.
 
Niets bijzonders, twijfel om volgend jaar weer op de RS001's te gaan rijden. Hoor 1 vd homokineten iets geluid maken, dus eens de aandrijfas eronder vandaan halen. Verder zweet 1 vd keerringen/rubbers/hoe je het wilt noemen van het differentieelhuis/aandrijfasflens een minimaal beetje olie, maar wil ik dan toch gelijk even nakijken/vervangen, simpelweg eens wat buizen wegnemen om goed te kunnen poetsen, that's it zo'n beetje. What aint broke don't need no fixin' verders. Misschien nog eens wat extra meters in het dash verwerken en radio eruit, aangezien ik die toch eigenlijk niet aan heb staan, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
 
Nou, richting Oostenrijk was het wel erg fijn, alhoewel hij hard moest staan om boven de na 500km toch goed heet geworden uitlaat uit te komen. Maar aangezien hij nooit draait enigzins zonde, die ruimte kan ik dan mooi benutten om het slakje voorin wat in de gaten te houden.
 
De herfst blijft altijd een leuk seizoen om eens foto's te nemen, en aangezien we in het bos op de Utrechtse Heuvelrug wonen, is dat in de tuin al leuke achtergrondjes zoeken geblazen :)

Fotocompetitie1.jpg


Fotocompetitie2.jpg


Fotocompetitie3.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!