Jarno :: 1995 Volkswagen Polo 6N

Heey Jarno, ik heb je direct de hand geschud toen je uitstapte :s Maar je was daarna veels te druk met die grote glimlach op je gezicht. Omdat iedereen ooh een aah riep toen ze een blik wierpen op je motortje ;)

Het ligt er op zich wel allemaal netjes in. Had zelf wat dingetjes anders gedaan maar das niet boeiend ;)
 
Inderdaad, jammer jullie niet wat langer te hebben gesproken, moest 's middags ook weer door, maar toch leuk om eens de gezichten achter MyPolo ook eens te zien, altijd makkelijk voor de toekomst toch? ;)
En motorkap moet ik nog afstellen, die is losgeweest met de inbouw, nog geen tijd voor gehad afgelopen tijd. Stond ook erg laag op de prioriteiten-lijst moet ik toegeven, maar moet ik tezamen met zoveel dingen nog eens doen. Zo wil ik nog eens heel de motorkap overgespoten hebben, maar dat komt na Worthersee of zelfs de zomer wel weer, eerst weer eens volop rijden en genieten na 2 jaar binnen te hebben gestaan ;)

@ Bas: serieus? Ik wist niet dat jij dat was joh, sorry, je naam denk ik niet goed gehoord :( volgende keer me nogmaals ff aanspreken als je me ziet op een meeting ;) mag je me gelijk de kritiek in het eggie vertellen ipv achteraf online ;) haha, geintje ;) gelukkig verschillen smaken, anders reden we allen dezelfde auto :)
 
Hey Jarno, heel erg mooie Polo!

Ik "Kende" je al van het andere polo forum, waar ik actief was voor hun server crash, en hebben elkaar ook al eens ontmoet (je verkocht toen van die blauwe folies voor de kachelunit ;))

Erg gaaf om te zien dat je (toen rood verlaagde 1.3) nu veranderd is in een brute polo van 300PK !!!

Gr Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Thanks Erik, zou zomaar kunnen, heb toendertijd genoeg van die folietjes versleten. En inderdaad is een hele verandering sinds ik hem eerst had, en hoe het hok er tussentijds uitzag haha! Stick Out Tongue
 
Ik moet hier toch effe wat zegge ......WAT EEN VETTE WAGEN ... heb net alles effe doorgelezen al die updates en aanpassingen dat zal wat tijd hebben gekost erg goed gedaan man! Heb je het al laten taxeren? ben je ook bij de meet&greet?
 
Bedankt voor de complimenten heren! Zit zeker een hoop tijd in, maar daar is het ook de hobby voor uiteraard ;) Laatste paar maanden is er weinig extra tijd in gegaan -> eigenlijk gaat alle tijd op aan rijden en ervan genieten na bijna 2 jaar eraan te hebben gewerkt :) En dat verveelt geen seconde gelukkig!
De Meet&Greet zal ik niet bij zijn, datum is een beetje ongelukkig aangezien het samenvalt met zowel de M&G van TeamIbiza (toevallig ook in Nieuwegein, bij "de andere McDonals" achter) en tevens de jaarlijkse meeting van VW Club Parkstad in Kerkrade. En die laatste tokkel ik zondag heen, stukje verder rijden voor mij dan Nieuwegein (wat voor mij "om de hoek ligt"), dus sla ik de M&G over.
 
Vermogen is geen punt, koppel is funest voor "het binnenwerk", en dat bouwt zich rustigjes aan op en houd mooi vast tot de begrenzer (geen ink@kkende K03) en vormt geen enkel probleem. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik daarom ook expres een AGU basis heb gepakt -> zijn de eerste 1.8T's die VW afgeleverd heeft, en VW heeft de neiging de eerste types van een nieuwe reeks motoren te "overuitrusten" qua materiaal. Bv drijfstangen van een AGU hebben aanzienlijk meer vlees op het bod dan bv de latere AUQ's, die druk je met een K04-upgrade al krom, en dat is nog niet eens zulk spectaculair spul qua koppel-productie. Ook de gesmede krukas en overkill aan inlaatkanalen in de cilinderkop zijn mooie bonus-puntjes van de AGU (en AEB, zelfde motor enkel in lengte gelegd in bv Passat en A4).

Leuk detail dit weekend, de M&G in Nieuwegein verruilt voor de internationale Club Parkstad meeting in Kerkrade, en met de Best of Engine naar huis mogen gaan Big Grin toch leuk om een dergelijke beker mee te mogen nemen terwijl er ook veel ander leuk spul in Golfjes lag, niet verwacht maar wel erg leuk om te ontvangen :)
 
Thanks, en die plank valt reuze mee hoor, zo'n "beker-n€uker" ben ik niet, ok, ik vind zo'n Best of Engine heel gaaf om te winnen, maar dat is meer omdat ik specifiek iets met motoren heb (iedere gek zijn gebrek). Met een oudere Polo win je sowieso amper wat, ik vind het al een wonder dat mijn 6N al zoveel aandacht krijgt ivm Golfjes, als ik een echt "Pokaljaegers" was geweest, had ik namelijk wel een Golf gekocht ;)
 
Inderdaad, vandaar dat ik het ook erg leuk vond Johan. Maar alsnog blijft het rijdend een Golf aftroeven leuker dan met een beker. De blikken van verbazing af en toe tijdens de Worthersee blijven briljant. Kerels in een flink gekietelde VR6T die continue in de binnenspiegel blijven kijken waarom ze dat lullige 6N'etje niet afgeschud krijgen zal me de rest van me leven een grote grijns op het gezicht laten zetten, haha!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!