Interessepeiling leden-meeting !

Waar wil je de meet ?

  • Friesland

    Stemmen: 0 0.0%
  • Amersfoort

    Stemmen: 26 68.4%
  • Roffa

    Stemmen: 1 2.6%
  • Limburg

    Stemmen: 0 0.0%
  • Eindje

    Stemmen: 11 28.9%

  • Totaal aantal stemmers
    38
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, inderdaad korte lontjes. Zal wel door de temperaturen komen denk ik.

Ik vraag mij echt af wat het verschil is van een officiële en on-officiële MyPolo.nl meeting. Oké, het team staat achter een officiële maar volgens mij is het evenement exact hetzelfde. Je komt met een hoop wagens bij elkaar, je klets wat, bewonderd elkaars wagen, sommige doen wat stoer met de PK's (baas boven baas) en we gaan weer naar huis.
Ik snap en respecteer heel erg goed dat het team het druk heeft en hun best doet maar wat moet men hiervoor extra regelen dan? Er is een plaats en een tijd. Met alle respect, wat moet je nog meer doen? Het enige dat moet gebeuren is beloven dat er geen rare dingen gebeuren zoals stoplichtsprintjes en de omgeving onveilig maken, etc. Of zie ik dit verkeerd?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik denk dat Johan duidelijk heeft willen maken dat het geen officiële MyPolo.nl meeting wordt, niet meer en niet minder. De meeste personen weten dat, maar bij nieuwere leden kan een verkeerde indruk ontstaan (blijkt uit reacties). Niets mis mee om dat als "MyPOLO crew" uit te spreken. Als je als crew er niet bij bent, moet je ook niet willen dat het een "MyPolo meeting" wordt genoemd. Je krijgt altijd achteraf reacties (positief of negatief) en ik kan mij voorstellen dat je helder wil hebben dat het niet door "MyPOLO" is "georganiseerd".

Zo zie ik het :)
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Als ik goed ben geïnformeerd is het zo dat als er uit naam van Mypolo wordt georganiseerd er aansprakelijkheid om de hoek komt kijken, en er zelfs vergunningplicht kan zijn.
Daarom wil men er waarschijnlijk niemand er de verantwoordelijkheid voor nemen, je kunt er bij eventuele problemen enorm gedoe mee krijgen.

Als ik al lees over idee van sprintjes....deelnemers vinden het prachtig, de gemeente minder........speelt weer aansprakelijkheid wegbeheerder plus dat bij onderzoek blijkt dat men op dat moment onverzekerd is.(clausule snelheidsritten en races)

Je moet bij vergunning bij de gemeente tegenwoordig een enorm plan bij aanleveren wat voor de meeste organisatoren gewoon niet te doen is, je kan daarbij ook nog naar het gemeentehuis worden geroepen om de plannen toe te lichten met kans op afwijzing, dan mag je weer terug.

Zouden jullie daar een vrije dag voor opofferen?

Vandaar dat een dergelijk evenement niet zomaar vrijblijvend is, het zal dus een ontmoeting worden op afspraak. Niets mis mee als het binnen de grenzen van de wet blijft;)

Maak er iets leuks van!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Beste Forumleden

Het is maar een idee en ik weet ook niet of het uitvoerbaar is
Maar mij lijkt het leuk
Om de meeting bij de inporteur Pon in Leusden te doen
Maar ikzelf heb niet de middelen om het te vragen
Het eerste wat in mij opkomt is het de vragen bij m n dealer (auto Hoogenboom) in Rotterdam
Misschien dat er mensen zijn in het forum die wel wat meer kunnen bereiken dan ik

Met vriendelijke gr Ron :sunglasses:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Heel goed idee! Ben je met alles gedekt, waarschijnlijk is er ook een bakje koffie! Misschien kan Johan een belletje doen als aanspreekpunt....

Bij de Mazda MX5 club zijn ze toen een keer te gast geweest op het terrein van het Louwman automuseum bij Den Haag ergens, zoiets zou mooi zijn, goed idee bij Pon:)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Beste Forumleden

Het is maar een idee en ik weet ook niet of het uitvoerbaar is
Maar mij lijkt het leuk
Om de meeting bij de inporteur Pon in Leusden te doen
Maar ikzelf heb niet de middelen om het te vragen
Het eerste wat in mij opkomt is het de vragen bij m n dealer (auto Hoogenboom) in Rotterdam
Misschien dat er mensen zijn in het forum die wel wat meer kunnen bereiken dan ik

Met vriendelijke gr Ron :sunglasses:


Goed idee.

Alleen denk ik dat de importeur dat niet goed gaat vinden.
Op dat zelfde terein staat ook Lamborgini Porsche en Bentley.

Ik denk dat je meer kans heb om dit bij een grote VW dealer te doen.

Wij hebben het ooit bij mijn vorige werk ook gehad. Toen kwam de skoda club even langs dmv een tour.
Even bakkie koffie water wc.
Voor zo een bedrijf eventueel nieuwe klanten en of verkoop van onderdelen
 
Ook een idee, bij MX5 club is er elk jaar een bijeenkomst in Vlijmen bij de dealer, kun je je wagen op de brug, kleine reparaties uitvoeren, onderdelen tegen korting etc etc.....is ook een optie, daar zie je wel dat parkeren volloopt, dat moet dan goed in orde zijn, De Meern Muntstad is daar goed geschikt voor. Iemand een beter idee laat maar horen!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Kreeg van Drew het verzoek dit topic te verwijderen omdat hij het niet meer wilt organiseren, lijkt mij vrij onnodig gezien het enige wat ik alleen even wilde mededelen/vragen om niet zonder enig overleg uit onze naam een meeting te organiseren en dat MyPolo bij deze meeting dus op geen enkele wijze aansprakelijk is voor wat er daar dan ook wel/niet mag gebeuren.

Ik zou zeggen, laat het gewoon door gaan zonder het een MyPolo.nl meeting te noemen, dan is er niets aan de hand. De reactie hier op is in mijn ogen wat provocerend, ik laat me alleen niet gek maken door dit soort voorvallen. Ik had gehoopt dat de gemoederen na de vorige discussie over een bepaald lid zouden gaan liggen, maar nu vinden we vrolijk weer een nieuw 'draadje' om op verder te gaan om MyPolo (en/of organisatie) dwars te zitten.

Nogmaals zijn de reacties daarop gewoon te kort door de bocht, gelukkig zijn er ook leden die mijn/onze situatie wel begrijpen, heb je geen begrip voor mijn standpunt? Prima even goede vrienden en ik nodig je van harte uit om eens een half jaartje mee te kijken wat een werk een dergelijk forum met zich meebrengt :)

Dus wie voelt zich geroepen om deze meeting toch door te laten gaan? Wij staan zeker achter dit soort initiatieven, echter dan wel onder je eigen naam.. :)
 
Beste Forumleden

Het is maar een idee en ik weet ook niet of het uitvoerbaar is
Maar mij lijkt het leuk
Om de meeting bij de inporteur Pon in Leusden te doen
Maar ikzelf heb niet de middelen om het te vragen
Het eerste wat in mij opkomt is het de vragen bij m n dealer (auto Hoogenboom) in Rotterdam
Misschien dat er mensen zijn in het forum die wel wat meer kunnen bereiken dan ik

Met vriendelijke gr Ron :sunglasses:

Heel leuk idee, heb je tijd en zin om ons hierbij te assisteren? Zo ja doe mij even een PB dan whatsappen we even het een en ander. Ik zat zelf laatst al te denken hier in Purmerend iets te regelen met de zeer grote Volkswagen dealer Heron (GTI Club Holland heeft ook al een meeting staan in September daar, vandaar dat ik nog geen actie ondernomen heb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!