Interessepeiling leden-meeting !

Waar wil je de meet ?

  • Friesland

    Stemmen: 0 0.0%
  • Amersfoort

    Stemmen: 26 68.4%
  • Roffa

    Stemmen: 1 2.6%
  • Limburg

    Stemmen: 0 0.0%
  • Eindje

    Stemmen: 11 28.9%

  • Totaal aantal stemmers
    38
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar de F liggen Eindje en Roffa. :eek: Wat zijn dat voor gehuchten?

Zeker weer Brabant- Limburg of altijd alles in Zuid Holland.. Dan kom ik niet. Geen zin om helemaal daar naar toe te moeten karren.

Alle meets zijn altijd al die kant op... Was ook toen nog met de Opel meets. Nooit eens een meet in Gelderland, Drente of Friesland
Alsof daar geen geile polo (Vw. rijders wonen. Just Saying! :cool: :mrgreen:Big Grin:mrgreen:Big Grin:mrgreen: ;);) Amen :)
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Waar de F liggen Eindje en Roffa. :eek: Wat zijn dat voor gehuchten?

Zeker weer Brabant- Limburg of altijd alles in Zuid Holland.. Dan kom ik niet. Geen zin om helemaal daar naar toe te moeten karren.

Alle meets zijn altijd al die kant op... Was ook toen nog met de Opel meets. Nooit eens een meet in Gelderland, Drente of Friesland
Alsof daar geen geile polo (Vw. rijders wonen. Just Saying! :cool: :mrgreen:Big Grin:mrgreen:Big Grin:mrgreen: ;);) Amen :)

Eindje = Eindhoven
Roffa = Rotterdam

En waarom de meetings nooit in Noord-Oost Nederland zijn is gewoon omdat de meeste mensen niet die kant vandaan komen.
Ik als Rotterdammer heb toch ook centraal gestemd voor iedereen!

Dan kan je eindelijk je 'geile' rode polo is showen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Even een mededeling, want vind het toch een beetje irritant, er wordt toch weer een beetje discutabel gereageerd over het feit Amersfoort.
Dat is prima ! Daar hebben we precies niets aan.

Ben je het niet met de locatie eens ? Doe er wat aan en organiseer zelf een meet ! Het staat je immers vrij om zelf een meeting te organiseren.
Ja dat klopt wat je zegt maar als clubleiding moet je ook iedereen willen bedienen, zulke zaken organiseer je niet een maandje van te voren dus zou ik zeggen plan wat langer en laat niet de keuze aan de mensen die altijd wel wat te zeggen hebben. Er zijn toch ook vergunningen nodig en andere voorzieningen? Persoonlijk zou ik zeggen neem 3 mensen die best iets willen organiseren en plan voor de eerste 3 meetings. En ja het zijn altijd de zelfde mensen die opstaan en organiseren en hun hoofd stoten. Als het maar leuk blijft. [emoji6][emoji2]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ja kijk . Zo thuis ben ik niet in bij namen van Rotjeknor en het Roy Donders dorp. XD
Maar goed. Amersfoort is centraal. ;)
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Ohh nee das Tilburg.. Roy Donders. XD
Kijk ik ben niet zo thuis in die omgevingen. Excuus... Ben gelderland met het mooie rijke natuur gewend. [emoji846]
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Geen street races, geen jankende uitlaten, klein beetje muziek uit eigen radio, kijken en bekeken worden, beschaafd luisteren naar motoren en je motor en uitlaat laten horen. 50/60 auto's en een snack wagen/2 dixies alsmede een stand van de club. Is het dat zo'n beetje.? Erg leuk, [emoji2][emoji1360]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
OK duidelijk, het is er maar wat je er van wilt maken, ik heb bestuurlijk in de motorclub gezeten, (VOCN) en de Porsche Speedster club, ook veel geweest bij keverclub, allemaal verschillend vandaar mijn vraag, heb je toch met vergunningen en zo te maken, ook geen idee hoeveel auto's er gaan komen. Het kan dus niet in een stilte gebied. Om te genieten van het blinkende moois.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!