Interessepeiling leden-meeting !

Waar wil je de meet ?

  • Friesland

    Stemmen: 0 0.0%
  • Amersfoort

    Stemmen: 26 68.4%
  • Roffa

    Stemmen: 1 2.6%
  • Limburg

    Stemmen: 0 0.0%
  • Eindje

    Stemmen: 11 28.9%

  • Totaal aantal stemmers
    38
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat klopt wat je zegt maar als clubleiding moet je ook iedereen willen bedienen, zulke zaken organiseer je niet een maandje van te voren dus zou ik zeggen plan wat langer en laat niet de keuze aan de mensen die altijd wel wat te zeggen hebben. Er zijn toch ook vergunningen nodig en andere voorzieningen? Persoonlijk zou ik zeggen neem 3 mensen die best iets willen organiseren en plan voor de eerste 3 meetings. En ja het zijn altijd de zelfde mensen die opstaan en organiseren en hun hoofd stoten. Als het maar leuk blijft.

Even voor de duidelijkheid, wellicht moeten we de titel ook even wijzigen?!, deze meeting is NIET georganiseerd door MyPolo.nl maar door leden zelf.. Ik ben wel aan het nadenken over een officiële MyPolo.nl Meet&Greet (wat we dan meestal in September doen), echter door gebrek aan tijd weet ik niet of ik hier aan toe kom :(
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Hansstaal
Jammer weer dat er zo word gereageerd. Word er weer iets georganiseerd is het blijkbaar weer niet goed.
Aangezien johan en de rest geen of weinig tijd hebben, en het blijkbaar niet waarderen dat er uberhaupt iets word georganiseerd zonder zich er positief in te mengen. Zullen wij het ook hierbij laten. En buiten dit forum een meeting organiseren. De gene die toch geintersereerd zijn stuur caps een pb.
Zoals aangegeven zal er vanuit mypolo voorlopig niks meer georganiseerd worden.

Niet mee eens? Of onterrecht dat er zo gehandelt word. Bedank “mypolo.nl” admins.

Mvg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Ja dat heb je met on officiële clubjes, het is altijd wat en nooit goed. Ik vond het alleen wat vreemd dus vandaar mijn reacties. Nu zie ik weer van die rara berichtjes. Net m'n kleinzoon van 7 die z'n zin niet krijgt. Doe elkaar en de admin eens een pb tje lost veel op. Is toch een forum voor ons liefhebbers? Ik zie de oproepen wel. Fijn weekend[emoji3]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Zo, kort lontje hier zeg!

Mijn input was even vanwege de opmerking van Hans, hij (en waarschijnlijk andere leden ook) denken blijkbaar dat MyPolo.nl dit nu organiseert, enige wat ik wil melden is dat wij als team hier geen van allen iets mee van doen hebben terwijl het onder onze naam wordt gebruikt. Gezien er al gepraat wordt over sprintjes trekken willen wij hier op geen enkele wijze verantwoordelijk voor zijn.. Ik weet niet of het op andere fora gebruikelijk is dat hun naam voor/door alles en iedereen gebruikt mag worden maar in deze wil ik dan in elk geval niet (er is vanuit jouw kant ook geen enkel bericht naar mij toe gedaan of je dat zou mogen doen onder onze naam, had ik wel op prijs gesteld)

Ik waardeer ten zeerste dat er leden zijn die zich inzetten voor dit forum, van wederzijds respect is echter weinig sprake bij sommige opmerking die ik hier nu bijvoorbeeld ook weer lees.. en dingen roepen als "organiseer zelf lekker iets" getuigen ook niet van enige kennis over wat het met zich mee brengt dit hobbymatig te runnen. Ik nodig je van harte uit om ons team te versterken, maar oproepen daarvoor kunnen we allemaal zo voorbij scrollen, en wel lekker uithalen als dingen je niet bevallen?

Dat 'gejank' (ik denk dat je hiermee de discussie over de locatie bedoeld), dat is van alle tijden, ik zou als ik jou was gewoon vermelden waar jij de meeting wilt houden, komen mensen dan komen ze en anders maar niet toch? Ik loop ook niet te mauwen dat Worthersee niet in Nederland gehouden wordt..

Zal wel weer een shit-load over me heen krijgen, maar ik moest dit even kwijt..
 
Aangezien er veel gehuil is en het nu ineens geen Mypolo meeting mag heten.

Stuur maar een pm als je wilt meeten in Amersfoort

Dan maar buiten het forum om!

Kansloos gedoe!

Denk dat er genoeg mensen willen komen!
Gooi, als de datum bekend is, deze gewoon hier in dit topic en dan kan iedereen lekker kiezen of hij/zij wilt komen.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Zoals @Nielss90 al zegt, gooi de datum en locatie in deze topic. En dan zie je mij, en waarschijnlijk vele leden en liefhebbers wel verschijnen. Al staat er wel of hen MyPolo stempel op, de echte liefhebbers komen toch wel.

Ps. Heb wel zin in een meeting! Ben erg benieuwd welke koppies bij welke waggies horen, en de verhalen erachter!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Nielss90
Zo, kort lontje hier zeg!

Mijn input was even vanwege de opmerking van Hans, hij (en waarschijnlijk andere leden ook) denken blijkbaar dat MyPolo.nl dit nu organiseert, enige wat ik wil melden is dat wij als team hier geen van allen iets mee van doen hebben terwijl het onder onze naam wordt gebruikt. Gezien er al gepraat wordt over sprintjes trekken willen wij hier op geen enkele wijze verantwoordelijk voor zijn.. Ik weet niet of het op andere fora gebruikelijk is dat hun naam voor/door alles en iedereen gebruikt mag worden maar in deze wil ik dan in elk geval niet (er is vanuit jouw kant ook geen enkel bericht naar mij toe gedaan of je dat zou mogen doen onder onze naam, had ik wel op prijs gesteld)

Ik waardeer ten zeerste dat er leden zijn die zich inzetten voor dit forum, van wederzijds respect is echter weinig sprake bij sommige opmerking die ik hier nu bijvoorbeeld ook weer lees.. en dingen roepen als "organiseer zelf lekker iets" getuigen ook niet van enige kennis over wat het met zich mee brengt dit hobbymatig te runnen. Ik nodig je van harte uit om ons team te versterken, maar oproepen daarvoor kunnen we allemaal zo voorbij scrollen, en wel lekker uithalen als dingen je niet bevallen?

Dat 'gejank' (ik denk dat je hiermee de discussie over de locatie bedoeld), dat is van alle tijden, ik zou als ik jou was gewoon vermelden waar jij de meeting wilt houden, komen mensen dan komen ze en anders maar niet toch? Ik loop ook niet te mauwen dat Worthersee niet in Nederland gehouden wordt..

Zal wel weer een shit-load over me heen krijgen, maar ik moest dit even kwijt..
Prima Johan.

Had me dan op z'n mist ook een pm gestuurd ipv gelijk zo.

Ik vind het prima!

Succes in september.

Ciao.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88 en kawazxr
Jammer dat er bij dit soort toffe initiatieven altijd weer negatieve berichten verschijnen, als
je het te ver of geen leuke locatie vindt reageer dan niet. Of beter nog organiseer dan zelf een
meet bij jou in de buurt dan blijft het voor iedereen gezellig. Misschien eerder dit soort negatieve
berichten verwijderen uit deze peiling, dit had hier en daar wat irritaties voorkomen.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Dat ligt niet aan het niet willen, maar meestal tijdgebrek. Deze jongens steken naast een full time baan en gezin vele uren in het up to date houden van de site, het ontwikkelen van een nieuwe site en het in de gaten houden van alle berichten hier, zoals de verkoop topics etc.

Er zijn, zoals gezegd, genoeg leden die een meeting kunnen organiseren. Dit hoeft niet per se via mypolo te gaan, of beter gezegd onder de naam mypolo.

Prik gewoon een datum of 3 in september en maak een poll, kies de meest gekozen en kom gewoon langs.

De locatie is goed, datum is zo geregeld, wie niet kan heeft pech en die wel kan, poets die polo totdat anderen jaloers worden en gaan.

Ik ben nu 2 of 3 keer bij de kerst meet en greet geweest en het was altijd gezellig en je maakt met iedereen welden babbel. Enige voordeel nu is ipv koek en sopie dat er nu een bbq neergezet kan worden :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en HoMi
Dat ligt niet aan het niet willen, maar meestal tijdgebrek. Deze jongens steken naast een full time baan en gezin vele uren in het up to date houden van de site, het ontwikkelen van een nieuwe site en het in de gaten houden van alle berichten hier, zoals de verkoop topics etc.

Er zijn, zoals gezegd, genoeg leden die een meeting kunnen organiseren. Dit hoeft niet per se via mypolo te gaan, of beter gezegd onder de naam mypolo.

Prik gewoon een datum of 3 in september en maak een poll, kies de meest gekozen en kom gewoon langs.

De locatie is goed, datum is zo geregeld, wie niet kan heeft pech en die wel kan, poets die polo totdat anderen jaloers worden en gaan.

Ik ben nu 2 of 3 keer bij de kerst meet en greet geweest en het was altijd gezellig en je maakt met iedereen welden babbel. Enige voordeel nu is ipv koek en sopie dat er nu een bbq neergezet kan worden :rolleyes:
Waarom niet uit naam nan mypolo ?dat zijn wij toch? Daarom laat er iemand actie ondernemen. En het beste lijkt mij dan iemand van de staf die een datum prikt en gaat organiseren. Laten we allemaal wat geld inleggen voor een leuke bbq ofzo. Maar genoeg gepraat nu van waar. Nu svp wanneer.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!