Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aantal=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Precies Twan! De destructor zit er nog steeds. Maar vanaf jouw kant uit gezien is het links de visplas op en dan links aanhouden parralel aan de snelweg A50 rijden totdat je de koffie ruikt!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Ja zat ik ook al aan te denken. Misschien is dan een forward mailing makkelijk. Hoeven we niet allemaal heen en weer te mailen. Ik zal de mijne naar jou mailen als jij dan de jouwe toevoegd en naar de volgende stuurt. Is dat een idee?
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Ok Twan doen we het zo ik mail je zsm mijn nummer kan jij uit de ledenlijst de volgende pakken, misschien op volgorde van hoe de aanmeldingen in hoe de namen in het topic staan.
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Beste meet members voor next week

Ik heb inmiddels het 06 nummer van Twan. Mochten er mensen zijn die het nummer van één van ons beide willen hebben laat dit dan ff weten via een pb, we kunnen dan het nummer doorgeven.

Tot volgende week!!!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Hallo Polorijders,

ik ben nieuw hier op het forum en mijn naam is koningshuis ,lees al een tijdje mee.
Lijkt me ook leuk om naar de mini meet te komen.
Was alleen benieuwd of er nog meer mensen zijn met
een 6r GTI die ook komen!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Als eerste welkom ;)

ten tweede. je bent altijd welkom op de mini meeting ;) ik heb geen idee of er meer met een GTI komen. Ik laat de mijne iig in de showroom staan. :mrgreen:
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Koningshuis zei:
Hallo Polorijders,

ik ben nieuw hier op het forum en mijn naam is koningshuis ,lees al een tijdje mee.
Lijkt me ook leuk om naar de mini meet te komen.
Was alleen benieuwd of er nog meer mensen zijn met
een 6r GTI die ook komen!

Hoi,

Uiteraard welkom, en op het forum en op de mini meet. Mochten er onduidelijkheden zijn over zondag hoor ik het uiteraard graag en anders tot zondag.......als enige GTI! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!