Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aantal=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

polofreak zei:
Gister zat ik met Twan op het forum en kwam spontaan het idee op om te kijken of er interesse is om een mini meet te organiseren in Eindhoven aan de plas Aquabest.

Ik woon hier niet ver vandaan dus voor koffie en thee zorg ik. Ik heb geruchten gehoord dat Ger ook een idee had?!?!

Zondag 13 november van 14:00 tot 16:00

Ben je van plan te komen laat ff je reactie achter in het topic, tot dan!!
Adres meeting: Visplas Ekkerswijer



en ja de limburgse vlaaien komen ook mee


groeten ger
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

JeroenMPC zei:
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn Ventura ECU binnen ;)
hmm.. ben toch benieuwd wat dan 't verschil is tussen de 1.2 tsi en de 1.2 tdi, bij mij is 't verschil iig zeer goed merkbaar Big Grin
(betrap mezelf er vaak op dat ik nu meer met 't gas 'speel' :lol: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

JeroenMPC zei:
@Bas Ofcourse! ;)

@Gewoonjan Ik ben en blijf sceptisch, maar ik durfde de gok wel te wagen. Nu zsm een testbank meeting!
uhu kan ik begrijpen ;)
had zelf ook zoiets toen ik mijn module overnam van als die mij niet bevalt/als ik er niks van merk kan ik 'm zo weer door verkopen :)
maar echt mijn god wat is dat extra beetje koppel leuk! Big Grin
btw ga jij helemaal naar beilen voor je ecu? zo ja laat dan maar even weten wanneer, ik kom daar namelijk 2 keer per week langs Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Zijn er bijna klaar voor!

@Bij Ger is de bakker op bezoek geweest
@Bij mij staan de kannen en kruiken klaar
@Het weer ziet er super uit

Morgen nog een was beurtje en op naar zondag!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Mensen ik ben morgen wat later maat van me gaat mee dus ben rond half 3 3 uur aanwezig heb me navi al ingesteld Big Grin morgen lekker zonnetje besteld!!! ;)
En Ger heb je wel genoeg vlaai. Stick Out Tongue

Tot morgen mensen!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

RJPolo zei:
Mensen ik ben morgen wat later maat van me gaat mee dus ben rond half 3 3 uur aanwezig heb me navi al ingesteld Big Grin morgen lekker zonnetje besteld!!! ;)
En Ger heb je wel genoeg vlaai. Stick Out Tongue

Tot morgen mensen!

wat wil je rijste met slagroom of kruimel vlaai dan bewaren we een stuk voor je ;)

groeten ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!