Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aantal=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister zat ik met Twan op het forum en kwam spontaan het idee op om te kijken of er interesse is om een mini meet te organiseren in Eindhoven aan de plas Aquabest.

Ik woon hier niet ver vandaan dus voor koffie en thee zorg ik. Ik heb geruchten gehoord dat Ger ook een idee had?!?!

Zondag 13 november van 14:00 tot 16:00

Ben je van plan te komen laat ff je reactie achter in het topic, tot dan!!
Adres meeting: Visplas Ekkerswijer

Ik kwam er op mijn navigatie systeem op de volgende manier(en):
1 Point of interrest: Son: naturgebied: visplas Ekkerswijer.
2 Ekkersrijt 9000 Son.

Je ziet de ingang van de visplas vanzelf liggen, over de fly-over van de A50 links, vanaf de andere kant af, na Baetsen recycling rechts Ekkerwijer op en dan linksaf de slingerweg volgen tot dat je Polo's ziet!

Tot nu toe aangemeld en ok voor de 13e:

Polofreak
JeroenMPC
Ger
wicdiensten
RJPolo
Twannieguitar
Raoul
weem (o.v.b.)
Bas
JMP88
Tortellini
Koningshuis


Let op! Dit is geen officiële MyPolo.nl meet&greet
 
Re: Interesse peilen Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven

polofreak zei:
Ok Maik had daarom al (mini) meet and greet vermeld maar duidelijkheid is prima, jij komt wel zeker hè?! :)

Had het ter verduidelijking neergezet ;) Maar 20 november, dan is het al koud e.d. De Polo gaat dit jaar voor het eerst ook niet op winterrubber vanwege de lease auto dus ik denk dat ik over sla Big Grin
 
Re: Interesse peilen Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven

Waarschijnlijk wij allemaal Raoul maar dat mag de pret niet drukken denk?! Met elkaar "kallen" over iets waar je gezamenlijke interesse in hebt is vaak al genoeg?!

Zitten we op vier nu, kleine maar fijn. Een stuk of tien zou super zijn ,vind ik dan.
 
Re: Interesse peilen Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven

Ik niet, ik doe niet aan winterbanden :lol:

Valt me wel op hoeveel mensen hier op 't forum winterbanden hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!