Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aantal=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edit aant

Ja inderdaad Viecurie ziekenhuis Big Grin Big Grin
Jah, kmoet het zieknhuis in om 13.10u , maar nog geen abo... :mrgreen: :mrgreen:
Ondervoorbehoud op de lijst, laat wel tijdig weten als ik de meeting oversla.
Kan die dag ook niet met camera spul rondlopen, lees in de polo achterlaten.
 
Re: Interesse peilen Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven

weem zei:
Ik ook niet hoor Jeroen haha, een echte vent kan ook rijden zonder winterbanden :)

Weem, witte nog? Vroegâh, toen de auto's nog op kool reden. Toen hadden we nog geen 'winterbanden'. Toen waren we blij met iedere vorm van rubber op de velg. Toen hadden we geen kachel maar een brandende krat bier op de achterbank. Toen moest je nog doorzuipen om het vuur aan te houden.

Jaa vroegâh, goeie ouwe tijd.. Stick Out Tongue
 
Re: Interesse peilen Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven

Hahaha voel me bijna schuldig dat ik meedoe aan die middenstandterreur die winterbanden heet!

Tis voor mij de eerste keer hoor jongens, écht waar gullie moet me geleuve!
Tis dat ik nu 215/45 op zo'n lichte auto rij, anders had ik t ook noe gedaan hoor jongens,éch nie!
Tis dak geen bier drink en da men kratje al opgefikt is ander ha t ook nie gedaon!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Omdat Twannieguitar de 20e niet kan het volgende:

Wilde niet de 13e doen maar als iedereen die zich heeft opgegeven dan ook kan prima. Later leek me ook niet zo, het wordt steeds vroeger donker, vandaar.

Dussss Mensen is de 13e november ook goed? Ik zou het wel leuk vinden voor Big-Twannieguitar een uitzondering te maken, mede door Twan kwam ook het idee voor de minimeet.

Wanneer er iemand is die alleen de 20e kan ipv de 13e houden we de 20e Twan ok?
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Thanks Jeroen! Bas en Ger vraag ik het nog ff die zie ik nog en de rest van de mensen die op de lijst staan pb ik anders van de week ff. Zet jou bij de 13e ok.

Zouden we al met tien zijn, leuk!!!
 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Vind het wel tegen vallen dat er maar weinig mensen zijn....
Kan je niet via de gegevens van mensen een mail rondsturen ;)
Zijn toch wel meer mensen die in het zuiden wonen van hier neem ik aan..

Het mooie zonnetje zoals vandaag mag wel even doorzetten Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Ja mee eens hoor mannen. Snap jou ook hoor RJPolo maar het was idd maar een spontane actie omdat ik zag dat Twannieguitar bij mij om de hoek woont.

En ik heb ook niet zoveel thermoskannen!! ;)

Ger fijn dat de 13e ook ok is, ik ga van de week ff kijken voor het adres en zet het ervij, goeie tip!

RJPolo, de 13e voor jou ook ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!