Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe ach ja 't is ook maar een naam... een Polo 6C zal de mijne nooit worden maar dat is ook niet erg
Hier een wat betere foto. Dit maakt het Polo 6C luchtrooster min of meer plug and play in de Polo 6R. net enige wat je moet doen is de stekkers voor de knopjes iets bewerken met een mes zodat de 'nokjes' in de stekker passen.
 

Bijlagen

  • wELdH1VBG-kVpG1AbZZlN7rRrGZTaFCzbMX8yoAf1Yo.jpg
    wELdH1VBG-kVpG1AbZZlN7rRrGZTaFCzbMX8yoAf1Yo.jpg
    149.5 KB · Weergaven: 269
  • Leuk
Waarderingen: starsky
@iichel: We moeten het even hebben over dat wassen! Ik zie een schuursponsje op de stenen liggen, ik zie één emmer. Ga alsjeblieft héél snel naar de site van CarClean of WaxWorld en schaf een paar fatsoenlijke spullen aan :)
Begin met 2 emmers, eentje waar je shampoo in gaat en je washmitt, en eentje waar je diezelfde washmitt in kan uitspoelen. Koop een goede shampoo, geen Valma-sh*t, en bestel ook meteen een paar microvezel doeken erbij. Aparte velgenborstel is ook een must.

Misschien moeten we CarClean eens bellen voor een poetsclinic. Heb ik al eerder georganiseerd. Tim, de eigenaar van CarClean, woont bij mij in het dorp. Ze willen in 2016 weer wat actiever worden met clinics. Is echt waanzinnig leuk en je bent daarna meteen verslaafd!
 
bedankt voor je attentheid en je hebt gelijk. ik ben het helemaal met je eens dat wassen erg belangrijk is, maar ik denk ook dat er aan mijn lak weinig eer behalen valt. hij was al best slecht bij aankoop, superpoet er @capszz heeft er al een dag zijn kunsten op los gelaten. dat heeft hij goed gedaan maar overal zijn er krassen en swirls die hardnekkig zijn. Dat samen met een zwarte auto... niet optimaal Stick Out Tongue m'n vader rijdt een ook een metallic zwarte auto, maar dan uit 2014 en die swirlt al hard.

ik had trouwens meteen m'n MTB gewassen, een schuursponsje komt niet op mn auto en ik ben bekend met de 2 emmer methode
maar met 30.000-40.000km per jaar is hij vaker vies dan netjes schoon dus erg druk kan ik me er niet om maken Stick Out Tongue

mocht er iemand zin hebben om een mooi lijstje samen te stellen bij carclean... feel free :) wassen en waxen kan ik, polijsten gaat niet goed komen Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik rij ook een zwarte A4, niet eens metallic. De ideale kleur voor een detailer, je kan je er heerlijk op uitleven! Maar ook ik rij 30 - 40.000 km per jaar en als je hem dan altijd met de hand wil wassen, dan is het best een uitdaging. Plus dat ik een nieuwe vijand heb: vogelpoep! Bij mijn nieuwe werk staat de auto op een singel met bomen en veel, héél veel vogels. Elke dag raak! :(

Starterssetje heb ik hierboven al een beetje aangegeven. Daar kom je een heel eind mee. Voor het mooie moet je een wax moet je eigenlijk alleen aanbrengen nadat je de auto hebt gekleid en daarna gepolijst.
@capzz: heb je machinaal gepolijst of alleen met de handjob? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!