Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
@iichel; Mooie mods!
Ik wil er ook wel een paar gaan doen! :sunglasses: Dus ff wat vraagjes:
Ik zie dat je ook een mooi voetensteun (RVS) hebt. Is dit die van de audi A1? Of een andere? Hoe heb je hem bevestigd?
Ook de voetenverlichting achter lijkt mij wel wat. Zijn dit dezelfde lampjes/houders als voor? Waar/hoe heb je ze onder de stoel bevestigd (plaatje?)?

De voetsteun is van een Golf 7 GTI. Deze past eigenlijk niet plug en play op de Polo 6R maar met een beetje creativiteit en wat tie-wraps lukt het wel. Partnummer heb ik zo niet.

De voetverlichting achter is een combi van houdertjes van een Skoda Superb en lampjes van een Passat (als ik me niet vergis). Die klikken als het ware zo in de stoel, daar zitten al openingen voor. Partnummers daarvoor zijn resp 3U0 881 559 (houdertjes), 8D0 947 415 (lampjes) en 897 931 632 (stekkertjes). Van alles heb je er 4 nodig. En als je slim bent maak je ook een extra koppeling op ca 20 cm zodat de stoelen nog enigszins verwijderbaar zijn uit de auto Stick Out Tongue

314.jpg
 
De voetsteun is van een Golf 7 GTI. Deze past eigenlijk niet plug en play op de Polo 6R maar met een beetje creativiteit en wat tie-wraps lukt het wel. Partnummer heb ik zo niet.

De voetverlichting achter is een combi van houdertjes van een Skoda Superb en lampjes van een Passat (als ik me niet vergis). Die klikken als het ware zo in de stoel, daar zitten al openingen voor. Partnummers daarvoor zijn resp 3U0 881 559 (houdertjes), 8D0 947 415 (lampjes) en 897 931 632 (stekkertjes). Van alles heb je er 4 nodig. En als je slim bent maak je ook een extra koppeling op ca 20 cm zodat de stoelen nog enigszins verwijderbaar zijn uit de auto Stick Out Tongue

314.jpg
@iichel; Top dank voor de informatie!! Ga ik ff uitzoeken en knutselen. Idd voetensteun is geen P&P...had al zitten googlen en was zo bij een Audi S1 uitgekomen, maar Golf zou ook kunnen. Op onze O3 RS was het zo geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!