Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste Polo AW onderdeel gekocht voor mijn 6R; 2Q0953521

af6af87c4aa8b84114447fc10f0c
 
Het werkt allemaal lekker aanstekelijk wat jij met je polo doet.
Ik zag je stukje over draadloos opladen, komt dat mooi uit dat mijn vrouw dat ook wil(stiekem ik.)

is dit 6C0 864 113 het enige onderdeel nummer wat ik nodig heb, op de lader en kabetjes na, want in dat geval is dat zo gefixt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
thanks, van de hub lader etc etc dat komt wel goed maar in jou dashboard werkt daar de usb niet meer nu?
Ik heb het idee dat je die stekker eruit hebt gehaald en doorgelegd naar de hub.

Ik heb net even gekeken naar die kessy bij jou, een geweldig fimpje.
Van tekeningen lezen en releas enzo heb ik geen kaas van gegeten ,aar ik hoop toch ooit dat ik dat erop kan zetten want wat is dat gaaf.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!