Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al naar beter horen geweest @HoMi?

In het paasweekend (zover) een kabelboom van een 9N in stukjes geknipt zodat ik weer stekkers heb en een leuke inkijk in hoe zo'n 9N elektrisch in elkaar zit. Opbrengst, een leuk pakket kabels en ongeveer 40 stekkers met kabels.

Op deze manier ook al een 6R GTI en een Beetle 5C0 gesloopt om de kessy bekabeling beter te begrijpen. Zoals verwacht stemde dit niet overeen met de schema's... :) Dus naast deze staan er nog 3 boodschappenkratten met stekkertjes.

Mocht iemand nog stekkers met een stukje kabel zoeken, laat maar weten. Verzending naar NL via brievenbuspost is niet verschrikkelijk duur, ongeveer 4 euro.

2018-03-31 10.42.57.jpg
 
Ja, alleen heb ik dan nog een vriendin naast me zitten die hem niet via stuur bedient. Kijkt ze raar als ik na elke rit na het afzetten van contact de knop weer 'recht' zet. :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!