Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een 6c Dash en passende dimmer 1C0, nu ook de lichtschakelaar aangepast :)

De mqb lichtschakelaar stuurt de mistlampen voor en achter aan via 1 pin, met 2 niveaus van weerstand. Zo slim is mijn simpele 6R niet.

Ik heb een mqb lichtschakelaar van een golf 7 genomen en daar de printplaat uit gesloopt. Daarna een printplaat van een golf 6 auto schakelaar erin gezet.

Alles werkt prima!

IMG_20180227_124733.jpg

 
Beetje bekabeling gedaan...
Het doel is om het makkelijker te maken om de extra modules er tussenuit te halen voor als het niet werkt (verkeerd bekabeld, firmware, etc).
De eerste foto heeft links de 12-pin stekker die in de auto kabelboom komt.
In het midden is de emulator en MFSW module voor CC
Rechts zijn twee sleepringen 5C0 959 654 en 6RA 959 654.
(onthoud, mijn stuurkolom is vervangen door andere onderdelen ivm de kessy)

ouU6Gcp.jpg


Some details of the module

2mRonE3.jpg


4ZQWTOg.jpg


Kabelschema met BCM 7E0 max en bluetooth

5scoVO0.jpg


Vandaag een beetje meer knippen en plakken en daarnaast testen.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
ik heb eigenlijk 1 bevriende monteur bij Pouw Hardenberg waar ik erg goed mee kan opschieten en die vindt zulke projecten prachting.
storingen zoeken vind ik zelf ook wel leuk werk, dus auto wegbrengen voor een storing... nah.
maar los daarvan is alles wel keurig gedocumenteerd, van begin tot eind, dus dat zit wel ok
 
Blijf het super gaaf vinden wat jij allemaal aan je wagen doet! Er is geen 1 polo net zo vol/luxe uitgevoerd als die van jou. Wanneer komt er een panorama in? Denk dat jij die ook wel werkend krijgt haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140pk 
Ziet er weer tip top uit en natuurlijk zeer handig voor het onderzoeken en uittesten.
Goed bezig geweest en echt lekker dat je dit allemaal zelf kan uitzoeken/maken :).
 
Volvo  -  - 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!