IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
Moet naar boven voor de keuring. Btw bij crauwels begonnen ze over u explorator. Wist alleen eerst niet over wie ze het hadden.

Ze zei van ja hier is Ne kameraad van u geweest en hij begon over uwe polo ene Daniel. En ik zo huh ken ik nie xD ma dan zei ZE da GE ook voor polo kwam toen viel mijne Frank. Hebt ge al een afspraak gemaakt?
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Vanvoor ligt Em perfect, met 18" zal ze toch cm'ke naar boven moeten. Achteraan is er nog 3cm bandkas. Dus regelmoer van tussen en is ook naar mijn goesting.

Winterbandne voor op de exors zijn ook gekocht, kameraad had de zijne nog van zijn clio r's. Zijn wel 215/45 ipv de normale 215/40 maar soit. Die 5% extra maakt het verschil niet.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Moet naar boven voor de keuring. Btw bij crauwels begonnen ze over u explorator. Wist alleen eerst niet over wie ze het hadden.

Ze zei van ja hier is Ne kameraad van u geweest en hij begon over uwe polo ene Daniel. En ik zo huh ken ik nie xD ma dan zei ZE da GE ook voor polo kwam toen viel mijne Frank. Hebt ge al een afspraak gemaakt?
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express

Ja, dat was ik :) ik ben Daniël Barzeele ;) Toen ik mijn schroefset ging bestellen had ik ook gezegd dat er een mede-formumlid net eentje had besteld voor zijn Polo 6R.. :) Ik ken u (nog) niet persoonlijk.. Mss fout geïnterpreteerd van hun Stick Out Tongue ze gingen mij bellen als hem binnen was, maar tot nu toe nog niks gehoord :-( Pffff kan echt niet wachten. Dat het maar zo snel mogelijk gebeurd want volgende week dinsdag vertrek ik voor 10 dagen naar Tomorrowland om te gaan werken :).
 
Ik heb de mijne de 4 juli besteld. Is al ondertussen 15 dagen gelden wat ik redelijk lang vind. had toch gehoopt/ gedacht dat het wat sneller ging gaan :) . Oké is goed zodra ik een afspraak heb gemaakt laat ik u iets weten ;)
 
Ja, maar jij hebt gewoon de schroefset besteld en afgehaald.. Plaatsing ging je toch zelf doen? Bedoel mijn schroefset is al meer dan 15 dagen geleden besteld en nog niet aangekomen terwijl ze zeiden dat het een courante set was en dus snel in orde zou zijn..
Als ze geen tijd hebben om het te plaatsen zou ik nog kunnen inkomen (beetje), maar zo lang moeten wachten op de levering...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!