IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
Tuurlijk wel wat opletten, niet tegen 50 op een borduur vliegen, maar niet meer zo traag als met de 9n3 want anders zat ik tegen de wielkassen. :mrgreen:

Ik wil niet te lang onverlaagd rondrijden, dat ik niet weer opnieuw moet wennen aan het verlaagd rijden. :lol:

Nog wat met de golf rijden is dus de boodschap, die hangt toch laag genoeg.
 
Ja, ik heb de middelen en kennis niet dus... :)
ga morgen bellen en afspraak maken om langs te gaan. hoe lang duurt het ongeveer voor dat deze kan geleverd worden en geplaatst. heb je daar zicht op? Big Grin
en keuring is dit verplicht? wat zijn de consequenties als je het niet doet? Stick Out Tongue
 
Zie dat ge u gelijkvormigheidsatrest bij de tand hebt want er zijn er 2 voor de polo (ivm aslast). Ik heb de mijne vorige zaterdag besteld, nu afwachten op het verlossende telefoontje. Big Grin

Ja keurings is verplicht, vele tijden zonder en worden nooit gepakt maar als ge gepakt wordt en moet volgen naar de keuring komde thuis met een rode keuringskaart en boete. xD
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
gelijkvormigeheidsattest,.. dat steekt toch allemaal bij de documenten in de wagen hé? Big Grin Stick Out Tongue
ja, wil hem wel keuren maar nog niet onmiddelijk.. Big Grin
ik ga hem toch niet reteplat leggen en hier doen ze niet vollebak politiecontroles dus..
tja keuring kost ook weer goede 100 euro, xenons eruit halen, lampen afstellen,...
ik ga namiddag naar Crauwels voor evt laten opmeten en bestellen :)
 
mbk9zt.jpg


Photoshopje! :mrgreen: Achteraan nog klein beetje en is perfect.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!